rider-banner-icon
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Artizan Tatlıhane

Rating 4.7 out of 5 stars, 100+ reviews
TahirÜn Cad. 14: sokak no:133 / b
...ç6/24/2026çilekli kaşık pasta ve buenolu İtalyan cup favorilerim :) çok lezzetliler
...k6/3/2026Her zamanki gibi taze ve nefisti emeğinize sağlık
...k6/2/2026İlk defa dondurma siparişi verdim. Çok lezzetliydi.
...r5/16/2026Zamanında gelişi, tazeliği, lezzeti ve saygıyla, güler yüzle teslim edilişi için teşekkürler.
...n4/5/2026hepsi çok lezzetliydi
...r4/1/2026Vişneli ekmek kadayifi iyiydi fakat kaymaksiz satmaniz cok saçma.
...ğ3/3/2026Çok hızlı geldi
...u10/15/2025dubai cup da ekler de gayet güzeldi
...n9/24/2025👍👍👍
...n9/13/2025👍👍👍
...ç7/20/2025çoook beğendik çok güzel bir tatlıydı :) normal teslimat süresinden çok daha hızlı geldi :)
...z7/12/2025💯
...n7/5/2025çok teşekkür ederim pasta çok tazeydi. kız arkadaşıma doğum günü hediyesi gönderdim üstüne istediğim notuda eklediler. Düşünmeden sipariş verebilirsiniz
...k7/4/2025Gayet özenli hazırlanmış helvada dondurmada gayet güzeldi çalışan beyefendi gayet güleryüzlüydü ve siparişimi hızlı şekilde teslim etti
...r6/20/2026Aslında bademli muhallebisine bayılıyordum ancak bu kez hoşuma gitmedi istisna olduğunu düşünüyorum höşmerim güzeldi
...r5/26/2026Çikolata krizine girip çikolatadan gına gelsin isteyenler Dubai cup alsın :) çikolatayı severim bu da güzel lakin bitirmeyi bile zorlayacak kadar çikolatalı. peynir tatlımda tahin yoktu
...r5/20/2026Bademli muhallebi harika, hele o bademlerin dişe gelişi müthiş. Fırın höşmerim de beğendim, üstü güzel kabuk tutmuş. Profiterol maalesef toplar bayattı, sevemedim
...r5/16/2026Kinder bueno cup kremanın hiç şekeri yok, kırıklanan kekte kek tadı yok, hiç beğenmedim. Üstündeki çikolata akışkan değil donuk. Höşmerim güzel
...ç3/3/2026Kurye Biraz Güler Yüzlü Olsa Çok Daha İyi Olur Sanarsın Zorla Getirdi Siparişi.
...t10/27/2025Kalburabastı ev yapımı gibiydi on numara ancak supangle ekşi idi yiyemedik ne yapmalıyım dolapta hala
...l2/22/2026Hepsi ayrı ayrı güzeldi taze ve güzel paketlenmişti güllacın iç malzemesi bol ve lezzetliydi elinize sağlık
...n1/21/2026Müptelası oldumm özellikle cuplarına bayılıyorum harika hepsi,çok teşekkür ederimm
...k1/15/2026mükemmel ötesi çok lezzetli
...z1/13/2026Beğenerek söylüyoruz tatlılarınız başarılı
...k1/5/2026Hepsi güzeldi
...z12/11/2025💯💯💯
...k11/29/2025Lezzet açısından tam bir fiyat performans ürünü gerçekten severek ve güvenerek yediğim tek pastane ❤
...z11/26/2025💯 Memnun Kalarak Söylüyorum Taze ve Lezzetli 💯
...n11/20/2025Canım çekmişti neyse ki Hızlı geldi tadı zaten harika her zamanki gibi teşekkür ediyorumm
...ç11/18/2025Akhisar'a her geldiğimde mutlaka buradan sipariş veriyorum. fiyat olarakta uygun tat olarak mükemmel
Monday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday12:4523:59
Tuesday,Thursday12:4523:45

Restaurant information

KEP Address: seyhan.yaziciler@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Seyhan Yazıcılar

Artizan Tatlıhane