rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Artizan Tatlıhane

4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
TahirÜn Cad. 14: sokak no:133 / b
...ç24.06.2026çilekli kaşık pasta ve buenolu İtalyan cup favorilerim :) çok lezzetliler
...k03.06.2026Her zamanki gibi taze ve nefisti emeğinize sağlık
...k02.06.2026İlk defa dondurma siparişi verdim. Çok lezzetliydi.
...r16.05.2026Zamanında gelişi, tazeliği, lezzeti ve saygıyla, güler yüzle teslim edilişi için teşekkürler.
...n05.04.2026hepsi çok lezzetliydi
...r01.04.2026Vişneli ekmek kadayifi iyiydi fakat kaymaksiz satmaniz cok saçma.
...ğ03.03.2026Çok hızlı geldi
...u15.10.2025dubai cup da ekler de gayet güzeldi
...n24.09.2025👍👍👍
...n13.09.2025👍👍👍
...ç20.07.2025çoook beğendik çok güzel bir tatlıydı :) normal teslimat süresinden çok daha hızlı geldi :)
...z12.07.2025💯
...n05.07.2025çok teşekkür ederim pasta çok tazeydi. kız arkadaşıma doğum günü hediyesi gönderdim üstüne istediğim notuda eklediler. Düşünmeden sipariş verebilirsiniz
...k04.07.2025Gayet özenli hazırlanmış helvada dondurmada gayet güzeldi çalışan beyefendi gayet güleryüzlüydü ve siparişimi hızlı şekilde teslim etti
...r20.06.2026Aslında bademli muhallebisine bayılıyordum ancak bu kez hoşuma gitmedi istisna olduğunu düşünüyorum höşmerim güzeldi
...r26.05.2026Çikolata krizine girip çikolatadan gına gelsin isteyenler Dubai cup alsın :) çikolatayı severim bu da güzel lakin bitirmeyi bile zorlayacak kadar çikolatalı. peynir tatlımda tahin yoktu
...r20.05.2026Bademli muhallebi harika, hele o bademlerin dişe gelişi müthiş. Fırın höşmerim de beğendim, üstü güzel kabuk tutmuş. Profiterol maalesef toplar bayattı, sevemedim
...r16.05.2026Kinder bueno cup kremanın hiç şekeri yok, kırıklanan kekte kek tadı yok, hiç beğenmedim. Üstündeki çikolata akışkan değil donuk. Höşmerim güzel
...ç03.03.2026Kurye Biraz Güler Yüzlü Olsa Çok Daha İyi Olur Sanarsın Zorla Getirdi Siparişi.
...t27.10.2025Kalburabastı ev yapımı gibiydi on numara ancak supangle ekşi idi yiyemedik ne yapmalıyım dolapta hala
...l22.02.2026Hepsi ayrı ayrı güzeldi taze ve güzel paketlenmişti güllacın iç malzemesi bol ve lezzetliydi elinize sağlık
...n21.01.2026Müptelası oldumm özellikle cuplarına bayılıyorum harika hepsi,çok teşekkür ederimm
...k15.01.2026mükemmel ötesi çok lezzetli
...z13.01.2026Beğenerek söylüyoruz tatlılarınız başarılı
...k05.01.2026Hepsi güzeldi
...z11.12.2025💯💯💯
...k29.11.2025Lezzet açısından tam bir fiyat performans ürünü gerçekten severek ve güvenerek yediğim tek pastane ❤
...z26.11.2025💯 Memnun Kalarak Söylüyorum Taze ve Lezzetli 💯
...n20.11.2025Canım çekmişti neyse ki Hızlı geldi tadı zaten harika her zamanki gibi teşekkür ediyorumm
...ç18.11.2025Akhisar'a her geldiğimde mutlaka buradan sipariş veriyorum. fiyat olarakta uygun tat olarak mükemmel
Monday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday12:4523:59
Tuesday,Thursday12:4523:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: seyhan.yaziciler@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Seyhan Yazıcılar

Artizan Tatlıhane