rider-banner-icon
  • Seafood
  • Salad
  • Dessert
  • Express Delivery

Urla Balıkçısı

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 75 reviews
CarrefourSA Mağazası Lezzet Arası Restoranı (Restoran, CarrefourSA mağazasının içinde, sağ tarafta) Ataşehir Mah. Halk Cad. Palladium AVM, No:6, Ataşehir/İSTANBUL
...ı5/20/2026taze ve lezzetliydi elinize saglik
...m5/7/2026Gayet lezzetliydi teşekkürler
...l5/7/2026Başarılı balık, güzel pişmiş, yancıları da iyidi. Ellerinize sağlık
...ş4/30/2026Balığın tazeliği ve lezzeti enfesti teşekkürler tüm ekip
...u4/14/2026Ürünün pişme derecesi yerindeydi. Daha önceki siparişten daha da iyiydi. teşekkürler 🥳🙏
...u4/12/2026Elinize Sağlık 😋🥳🥳 çok güzeldi her şey 👍
...t4/5/2026Lezzetli ve sıcacıktı diğer lezzetleri de deneyeceğim
...k4/3/2026Elinize sağlık çok lezzetliydi paketlemeniz özenli ve temizdi
...ı3/28/2026Teşekkür ederim.Taze ve güzel pismisti emeğiniz sağlık.
...u3/9/2026efsanevi 📌
...k3/3/2026çok taze ve lezzetliydi ,titizlikle hazırlanmışdı.
...r2/27/2026Çok doyurucu bir porsiyon ve çok güzel pişirilmiş. Teşekkürler.
...y2/14/2026Çok güzel pişmişti, Fiyat uygun olsa arada söylenebilecek bir lezzet.
...n1/28/2026Sürekli gidip yemek yediğim ilgilerini ve hizmetlerini sevdiğim güler yüzleriyle memnuniyet veren bir yer. İlk defa sipariş verdim aynı özveri ile hazırlanmıs bir paket. 5 / 5 👌🏾
...u12/31/2025Lezzetli ve temiz teşekkür ederim
...u12/29/2025Mükemmel di.
...n12/21/2025yemek yerken keyif aldım 5-5
...ç12/5/2025Lezzetliydi ve sıcak geldi, ikram için teşekkürler
...L10/17/2025Lezzetliydi. İkramınız için de teşekkür ederim. Hayırlı işler.
...r11/20/2025Çok iyi. Fiyat performans olayını bozmayın lütfen
...r11/20/2025Çok iyi
...u11/13/2025Balık çok taze, kıvamında pismiş,yan ürünler çok güzeldi ve çok çabuk üstelik sıcacık geldi🙏 Teşekkürler "URLA BALIKÇISI"🍀
...l5/22/2026kılçık olmasa muntazam
...z4/13/2026Mükemmeldi tek problem soğuk olmasıydı ama notları okuyup önem vermesi ile falan müthiş bir işletme teşekkür ederim elinize sağlık.
...s12/1/2025İlk sefer sipariş verdiğimde bu tarafta oturan herkese övmüştüm. 2.siparişimde balık yeterince pişmemiş olarak geldi. Kılçığı bile kanlı kalmış. Dışı kızarsa da içi pişmemiş, dikkat etmeniz tavsiye.
...z11/16/2025Fena değildi. Yalnız lavaş ekmeği çok kuru ve tatsızdı.Sos ve yeşillik güzeldi. İcinde biraz daha fazla balık olsa ve lavaş düzeltilse çok lezzetli olabilir. Tatlı ikramınıza ise çok teşekkür ederim.
...k11/10/2025Her şey çok lezzetliydi ama pişirmeyi aceleye getirdiniz sanırım gecikmeden dolayı balığın 1/3 ü çiğdi :(
...p12/5/2025ekmek arası balık söyledim çok güzeldi dolu dolu ayrıca tatlıda hediye göndermişler teşekkür ederim
...k4/21/2026kılçıklarının temizlenmesi en kolay balıkardan biridir uskumru, birkaç tane kılçık çıksa hoşgörülü olabilirdim ancak 8-10 adet çıktı. bu işi bilmeyen sıradan mutfak görevlisinin hazırladığı çok belli
...e2/20/2026Kanatımı kuyrugumu kılçık çıktı içinden.. kılçıklı ilkkez balık ekmek dürüm yedim hayatımda teşekkürler.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0203001707102126