rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekleristan

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İsmetpaşa Cd 1/D
...t25.04.2026Sipariş ettiğim pasta ve ekler çok lezzetliydi.
...a18.04.2026Asırı uyun fiyata asırı lezzetli bir sey bayılıyorum askım cnm profiterölüm cnm ekleristan muzlu makaron da güzeldi kuryeye de burdan kalpler yolluyorum tsk
...n01.04.2026Gayet güzel ve lezzetliydi teşekkürler
...ü18.02.2026Çok taze ve lezzetliydi teşekkürler
...n09.02.2026o kadar güzel ki tatlı hediye gönderdiler ve çok güzeller
...z09.12.2025Taze ve çok lezzetliydi.
...i01.11.2025Hem ikram hem de ufak bir hediye göndermişler. Ürünlerin lezzetinin yanında bu gibi ufak jestler de çok önemli. Teşekkürler. 🙂
...l10.10.2025Çok güzel lezetli
...n10.10.2025efsaneeed
...Ç21.09.2025güzel ama sade istedigim halde karışık gönderilmiş
...n20.09.2025cok iyi her zaman
...n20.09.2025çok lezzetliydi hızlıda geldi
...n19.08.2025Geç saatte sipariş ettiğimiz için iki tane ekler yerine dört tane geldi ve 4 tane böğürtlenli magnolia yerine iki tane böğürtlenli bir frambuazlı bir tane de tiramisu
...n17.08.2025çok iyi
...r13.08.2025guxel!
...n02.08.2025taze ve lezzetliydi gayet bir tane de fazladan koymuslar sanırım teşekkür ediyorum
...n01.07.2025Harikaydı çok teşekkürler
...z25.04.2026ortalama çok lezzetli diyemeyeceğim
...n04.04.2026Yabanmersinli olan taze değildi, diğerleri güzeldi
...z01.04.2026eklerler güzel ama bir tane makaron söylemiştim, unutulmuş
...n30.03.2026Eklerler güzel içi dolu doluydu ayrıca hediye için teşekkür ederim 🥰🙏
...n20.08.2025Güzeldi. teşekkürler
...n28.07.2025Tastes good but didn’t seem fresh. Seemed like was possibly frozen then thawed.
...t30.04.2026bayattı
...a10.04.2026bayattı
...ş06.08.2025magnolyada çilek nerdeyse yok çok az bisküvi biraz bayatlamıştı tadı güzel ama yediğim en iyisi değil ekler ise popüler olanları deil yeni çıkanları koymayı düşünmüşler iyi ama daha güzelleri olabilir
...m04.08.2025Günlük değildi.
...n23.07.2025Bayattı
...s15.07.2025Ekler çok güzel ama iç malzemesi bir tık az olsa daha güzel olur puding yiyormuş gibi oluyor
...l23.02.2026Oreolu magnolia sipariş etmiştim ama bana lotuslu geldi lütfen elinizde yoksa bilgisini verin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: