rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Yeşil Ocakbaşı

Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
Adnan Menderes Mah. 19539 Sk. No:3/1
...n5/23/2026Tek kelimeyle 10 numara 5 yıldız
...z4/24/2026Elinize sağlık 10 numara 5 yıldız
...g4/21/2026Su değil zemzem resmen dürümün içide dolu dolu geldi çok sağolun
...ş4/3/2026On numara
...l3/1/2026Aşırı iyisi elinize sağlık
...l2/25/2026Harikaydı
...l2/17/2026Yediğim en güzel kuşbaşıysı her söylememde lezzeti aynı
...l2/17/2026Mezelerinizin tadı çok güzel heryerde yedim ama sizin mezeleriniz bir başka güzel elinize sağlık
...l2/17/2026Kanatın boyutu ve lezzeti çok iyisi mezelerin doluluğu ayrı güzeldi hızı teslimatı
...l2/17/2026Ekmeği ve etin solgunluğu güzeldi elinizize sağlık kuryeye teşekkür ederim yağmurda bile güler yüzlü sipariş getirdi
...ş12/16/2025Mezeler kusursuzdu..
...ı11/20/2025Abi O nasıl kanattı yedikçe sırtımdan lezzet kanatlarım çıkacak sandım muazzamdı kuryesi ayrı saygılı sevecendi Osmaniye de hem lezzetli hem ilgili bir müessese umarım daimi olur emeklerine sağlık
...a11/13/2025Her ürün çok lezzetli. Paketler hazırlandığında beklemeden teslim edilirse çok daha iyi olur. Sıcak gelmiş olur.
...a11/13/2025Şehrin en iyi kebapçısı. Sadece paketler ılık gelmeye başladı ona dikkat edilirse hiçbir sorun yok.
...n11/9/2025Siparişim nerede diye aradığımda ilk defa bir restorant kuriyeyi arayıp size dönüş yapayım diyip döndü. Hizmet kalite
...P11/9/2025muazzam ciğer yapıyorlar
...n11/7/2025Mezelerini çok seviyorum özellikle humusu çok iyi elinize sağlık.kebaplarını da severek tüketiyorum kurye arkadaşlar da çok hızlı ve kibarlar teşekkürler yeşil
...r11/6/2025Kurye Hüseyin beye teşekkür ederim hızlı servisi ve nezaketi için
...n11/1/2025Yaklaşık beşinci siparisim hepsi birbirinden iyiydi kesinlikle tavsiye ederim
...n10/31/2025Harika
...n10/31/2025Çok lezzetli
...n10/27/2025Çok lezzetliydi yanında gönderilen ürünler bol ve lezzetliydi ama porsiyonun 1.5 kişilik olduğunu düşünmüyorum
...r10/22/2025tadı mütiş evim uzak olmasın rağmen çok sıcak geli çok güzel dı tadı bayıldım
...n10/12/2025sipariş hızlı ve sıcak geldi mezeler ve kebap çok güzeldi
...a8/6/2025Kuşbaşı söylemiştm bu güne kadr bu uygulama üzerinden gelen en kaliteli siparişimdi lokantada masanıza gelen her türlü mezeyi de gönderdler siparişn hazırlanması biraz uzun sürdü ama çabk teslm edildi
...R7/25/2025Yemek çok güzeldi notlara dikkat edilmiş olmasına çok sevindik teşekkür ediyoruz. Kuryeniz Hasan Erarslan'a da nezaketi ve eksiksiz teslimatı için ayrıca teşekkür ederiz.
...a7/9/2025Gerçekten mezeler ve tavuk muhteşemdi
...r6/28/2025Hızlı geldi et tazeydi sıcak geldi biz çok memnun kaldık restoranın eline emeğine sağlık gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz 🌸
...a9/5/2025Gayet güzel ve lezzetli gerçekten
...k11/15/2025Kuşbaşı durumun tadı güzeldi ama çok soğuk geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:59
Wednesday00:0002:00
Thursday00:0001:00
Sunday10:0023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Ahmet Yeşil

Yeşil Ocakbaşı