- Pizza
- Restoran Teslimatlı
By Pizza
By Pizza Değerlendirmeler
...r
1 Hafta Önce
Baya iyiydi boldu
- Türk İşi Pizza (Büyük Boy)450 TL
- Özerhisar Ayran (24,5 cl.)60 TL
...r
1 Hafta Önce
sıcak geldi kurye hızlıydı
...n
1 Hafta Önce
Gerçekten malzemesi bol ve en önemlisi sıcak teslim ediliyor,kalitenin bozulmamasını ümit ediyorum..
...n
1 Hafta Önce
Çok teşekkür ederiz, sayenizde pizza yediğimizi düşünüyorum.
...n
1 Hafta Önce
Çok teşekkür ederiz, sayenizde pizza yediğimizi düşünüyorum.
...n
1 Hafta Önce
Çok teşekkür ederiz, sayenizde pizza yediğimizi düşünüyorum.
...z
2 Hafta Önce
malzemeden pizza hamuru duse duse yedik , cok lezzetli
...n
1 Ay Önce
Çoğu bilindik marka pizzacılar yanından bile geçemez, hiç bozmayın hep böyle kalın �
- Et Dönerli Pizza (Büyük Boy)480 TL
- Bol Bol Koy Usta Pizza (Büyük Boy)440 TL
...r
1 Ay Önce
elinize sağlık
....
1 Ay Önce
Pizza cidden çok iyiydi. Elinize sağlık. Bundan sonra favori pizzacımsınız
- Türk İşi Pizza (Büyük Boy)450 TL
...ş
1 Ay Önce
Kenarları kalın değil, pizza kesinlikle kuru değildi ve sıcak gelmişti, malzemesi baya bol sucukları büyük büyük doğrayıp koymuşlar hamur kalınlığı orta kalınlıkta gayet lezzetli zincerlere bin basar
- Türk İşi Pizza (Büyük Boy)450 TL
...a
2 Ay Önce
Hayatımda yediğim en muazzam pizzaydı
- Bol Bol Koy Usta Pizza (Büyük Boy)440 TL
...r
3 Ay Önce
gerçekten çok iyi elinize sağlık
- Türk İşi Pizza (Büyük Boy)450 TL
...p
4 Ay Önce
Lezzet güzel ama ne peçete ne ıslak mendil hiç birşey yoktu özellikle istedim birde
- Karışık Pizza (Orta Boy)330 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...z
1 Hafta Önce
normalde çok güzel bir restoran ama busefer pizzaya nerdese hiç peynir koymamışlardı
- Bol Bol Koy Usta Pizza (Büyük Boy)440 TL
...M
7 Ay Önce
Lezzeti ve boyutları güzeldi ama pizza çok soğuktu. Lütfen bu işe bir çözüm bulun, yaptığınız pizza bence çoğu kurumsal markadan çok daha lezzetli kıymeti bilinmesi gerekiyor.
- Bol Bol Koy Usta Pizza (Büyük Boy)440 TL
- Türk İşi Pizza (Büyük Boy)450 TL
...i
1 Hafta Önce
Çok geç geldi ve pizza santimi verilmediğinden iki kere düşünün porsiyonlar küçük
...r
2 Hafta Önce
Hayatımda yediğim en kötü pizzaydı yapan ustanın kulaklarını cınlattım künefeye keşke şerbet koysaymışsınız.
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...r
7 Ay Önce
Supengle yerine kazandibi geldi. Kazandibi zaten yemiyorum. Patates ve pizza bildiğiniz buz gibiydi. Kurye siparişi teslim aldıktan 50 dakikaya yakın sürede geldi.
- Fanta (1 L.)100 TL
...ş
11 Ay Önce
Çok yağlı
...r
11 Ay Önce
gelen kuryeye de söyledim, kutuyu açmadan pizza kesimine dikkat edelim diye. Allahtan evde pizza kesme aparatı var. Oturdum kestip kestim yedim. Sinir bozucu.

