rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Coffy

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
KARABAŞ Mah. CENGİZ TOPEL CAD. 14 A / İZMİT / KOCAELİ
...n17.05.2026Her şey olması gerektiği gibiydi ellerinize sağlık
...n16.04.2026cheesecake elimden küçük geldiği için çok güldük o yüzden 5 yıldız veriyorum
...l15.04.2026Hepsi çok lezzetliydi. Paketlemesi de 10 numara tavsiye ediyorum
...y10.03.2026mükemmel
...y03.03.2026mükemmel hız
...n23.02.2026coqi
...r26.01.2026Hızlı servis ve mükemmel lezzet gerçekten bayıldım
...u04.01.2026Gönderilen kurye bu işi yapmasın.
...n16.12.2025Çok gğzel teşekkür ederim kuryeye ayroca teşekürler sorunsuz teslim edildi
...e25.11.2025Bizim molalarımıza eşlik ediyor coffy biz çok memnunuz lezzet sıcaklık zamanlama herşey olması gerektiği gibi ve artı yeni yıl konsept bardaklarınıza kocaman kalp❤️
...r15.10.2025Kampanya desen çok iyi tadi da güzel dokulmeden hızlı
...l13.10.2025Notu okuyup kahvenizi istediğiniz gibi hazırlıyorlar, kahvesi acı değil, herkese tavsiye ederim.Ayrıca servisleri de çok hızlı.👍🏼
...a05.10.2025Notlarıma dikkat ediliyor.teşekkürler
...k03.10.2025sandviçleri çok lezzetli hep buradan sipariş veriyorum. mochaları da güzel
...k24.09.2025çok doyurmadı ama tadı güzeldi
...ü17.09.2025Bayılıyorum buranın bütün ürünlerine, kahvesi bir damla bile dökülmemiş oluyor geldiğinde.
...k05.09.2025sandviçleri çok iyi kruvasanlari ne zaman söylesem hep taze teşekkürler
...n31.08.2025güzel
...n26.08.2025Pastanin biri yolda gelirken yan devrilip dagilmisti paketin alti da biraz acilmis paketlemeye biraz daha dikkat edilebilir ama her sey cok lezzetliydi tesekkurler
...n25.08.2025Ekmek yumuşak ve çok lezzetliydi
...ç14.08.2025kuryeden cok memnun kaldım beni magdur birakmadi
...r19.07.2025her şey dört dörtlüktü. teşekkürler.
...r13.07.2025Çok sağolun aldıklarımızı çok beğendik.
...u09.07.2025Soda gelmedi
...K17.03.2026kruvasan içine ilave çikolata sürdüm ve ısıttım. bir tık lezzetlendi. donut zincir marketlerde satılanlardan farksızdı. memnun etmedi
...l14.03.2026Ekstra işaretlediğim şeyleri unutup eksik göndermişsiniz. Burayı seviyorum ama dikkat edin lütfen.
...L06.03.2026İçtiğim en kötü milkshake idi fakat Mangolu Frozen hayatımda içtiğim en iyi içeceklerden birisi olabilir. ÇOK lezzetliydi.
...r06.01.2026Paketleme daha iyi olabilir dökülüyor bazen
...ç25.11.2025lezzet iyiydi fiyatlar indirim oldugu icin makul
...r24.11.2025Fena değildi teşekkürler uygun fiyata alıyorum.Ama atom tost bilemiyorum daha iyi olabilirdi bence. Beklentim daha fazla idi yine de teşekkürler:) Kuryeler de çok iyi bu arada
Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0385055520800826