rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Kovan Fırın

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Vatan Cad., No:9/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m05.04.2026Öncelikle gönderdiğiniz hediye kurabiyeler için çok teşekkürler hepsi çok lezzetliydi Simitlerini çok beğeniyorum patlıcanlı böreği tereddüt ederek sipariş verdim ama çok güzeldi kızım çok beğendi 💐
...k23.01.2026her zaman lezzetli ve kaliteli
...Y04.01.2026aldığım tüm ürünler taze ve lezzetli emeklerinize sağlık
...c03.11.2025Hep mukemmell. Bide kurabiye hediye gondermissiniz🥰
...c03.11.2025Cok iyi
...n30.10.2025Harika lezzet, hızlı teslim, lezzetli ikram için teşekkürler☺️
...l25.10.2025HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ İKRAMINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ 💙
...k25.10.2025Lezzetli ikramlarınız için teşekkür ederiz 🙂
...ş01.10.2025Harikaydı. Hediyeniz için çok teşekkürler. 😇 tahinli kakaolu olana bayıldım.
...z25.09.2025KÜÇÜK İKRAMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM....
...z25.09.2025TEŞEKKÜRLER...İKRAMINIZ İÇİN...
...u23.09.2025👌👌
...u23.09.2025Lezzetli👌
...u14.08.2025Buranın çekirdekli galetası muhteşem ama keşke daha az gramajlı seçenekleriniz de olsa. Vişneli mekik çok güzeldi ikramınız için de teşekkür ederim. Hızlı teslimat için de kuryeye teşekkürler
...l27.07.2025HER ZAMAN TAZE ÜRÜNLER GELİYOR. ÇOK KİBAR BİR EKİBİNİZ VAR ÇOK TEŞEKKÜRLER ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...g22.07.2025Cok iyi cok hizli
...ş10.07.2025Lezzetli ürünler, hızlı teslimatı kesinlikle tavsiye ederim. İkramlar için çok teşekkürler 🌸
...ı06.08.2025Kahvaltı yanına gelen salam bozuktu çöpe atmak zorunda kaldım.
...i04.10.2025Her ürününüz çok lezzetli ve taze ikram için de ayrıca teşekkürler
...k15.04.2026Sandviç yazıyor yarım simite peynir koyup getirmişler
...r14.06.2026Ellerinde bir ürün yoksa başka ürünle yerini doldurmaya çalışıyorlar. Sonra iade etmek isteyince o da olmuyor paranız çöp kısacası
...z17.04.2026Fotoğraftaki sandviç boyutunda bana gelen galeta boyutunda ince uzun bir simitti
...r17.02.2026Kuryesi çok kaba ve hesap soruyor lezzetine diyecek yok
...m17.01.2026Eksik geldi
...t22.11.2025Worst restaurant in taste and service the food was terrible and came late never again
...c07.11.2025İlk kez bayat bi kurabiye geldı
...l02.09.2025kaşarlı sandviç istedim salamlı geldi hiç memnun kalmadım
...z18.08.2025EKSİK GELDİ FULL ALOO
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: