- International
- Breakfast & Börek
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Vegetarian & Vegan
Güneş Kahvaltı Evi
Güneş Kahvaltı Evi Ratings & Reviews
...n
1 week ago
O kadar lezzetli ve doyurucuydu ki… elinize sağlık🙏🙏
...a
1 week ago
Tek kelimeyle bayıldım. Çok lezzetliydi porsiyon büyüklüğü çok iyi sebzeler de taze. Kesinlikle tekrar tekrar sipariş vereceğim.
- Avokado Kruvasan Sandviç450 TL
...n
2 weeks ago
bayılıyorum bu fırmaya lezzetli hsrkka,dolu,dolu İzmirli olarak menemenı bızden sonra en güzel burası yapıyor🥰😍😇😇🤩🤩
- Dilim Beyaz Peynir40 TL
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...n
1 month ago
Her siparişimi özenle paketleyip, vaktinde teslim ediyorlar. Lezzetini de seviyoruz. Gözlemesi de pişisi de çok iyi
...r
2 months ago
Çokkk lezzetliii
- Peynirli Pişi (5 Adet)139 TL
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...r
2 months ago
Hem hızlı hem sıcak hem de lezzetli. Ayrıca ikram için de teşekkürler.
- Sucuklu Pişi (5 Adet)149 TL
- Sade Pişi (10 Adet)258 TL
...ı
2 months ago
Sıcak ve taze geldi Herzaman ki gibi lezzetli ellerinizi sağlık 🙏, herkese tavsiye ediyorum
- Siyah Zeytin35 TL
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...y
2 months ago
muhtesem bir sunum..pişilerin güzelliği sıcacık..gözlemenin sunumu..artık baska yerden yemem..gerçekten bravo size👌👌👌👏👏👏👏👏👏👏👏👏
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...f
3 months ago
Hizli ve dogru bir yer
...n
3 months ago
herzaman harıkalar ben lezzet ve fıyatları gokturkte baska yerde gormedım garıbanıdadusunen tek yer cokteşekkürlerıyıkıvarsınız dıger fırmalar utansın lütfen ıkıtane pısıye adamlar 5/6pısı verıyor .
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...n
3 months ago
taze ve guzeldi
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...ş
3 months ago
Her zaman sıcak ve hızlı servisiyle 5 puanı hakeden güzel esnaf, iyi ki varsınız
- Sade Pişi (5 Adet)129 TL
...k
4 months ago
Her şey çok lezzetliydi,ikramlar için ayrıca çok teşekkür ederiz.elinize emeğinize sağlık🙏
- Paçanga Böreği170 TL
- Patates Kızartması120 TL
...n
4 months ago
Helal olsun son zamanlarda verdiğim parayı sonuna kadar hak eden fiyat perpormans yeri elinize sağlık üstadım
- Arkadaş Kahvaltısı Menü650 TL
...r
5 months ago
Porsiyonları güzel, lezzetleri yerinde, paketleri güzel, hızları iyi. Ellerine sağlık.
- Sucuklu Pişi (5 Adet)149 TL
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...l
5 months ago
Elinize sağlık sıcacık.
- Klasik Kahvaltı Tabağı345 TL
...M
8 months ago
İLK SİPARİŞİMDE HERŞEY ÇOK DAHA MÜKEMMELDİ. SONRAKİ SİPARİŞLERİMDE PİŞİLER DAHA ÖZENSİZ MENEMEN DAHA DOMATES YOĞUNLUKLUYDU. İLK SİPARİŞTE YUMURTA BİBER VE DOMATES ORANTISI DAHA İYİYDİ.
- Patates Kızartması120 TL
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...r
8 months ago
elinize sağlık çok doyurucuydu
- Pişili Kahvaltı425 TL
...m
8 months ago
Omletler küçük ama lezzetli. Pişi mükemmel
- Açık Sandviç Kahvaltı Tabağı395 TL
- Pişili Kahvaltı425 TL
...l
8 months ago
Bazıları çok sertti bu sefer
- Sade Pişi (10 Adet)258 TL
...M
9 months ago
Hayatımda yediğim ennn doyurucu pişi ve kahvaltı tabağıydı. Herşey lezzetliydi. Umarım sonsuza dek işletmeniz devam eder ve lezzetten ödün vermezsiniz. Emeği geçen herkese teşekkürler.
- Patates Kızartması120 TL
- 5'li Sade Pişi & Menemen Kahvaltı Tabağı439 TL
...z
10 months ago
aksam saat 5 te sipariş verdim . pişi söylemiştim. bu saatte dışı çıtır çıtır içi yumuşacık taptaze sıcacık geldi. Tebrik ediyorum bol siparişler
...n
11 months ago
Hem hızlı, sıcak, hem lezizdi. Üstelik notuma da dikkat etmişler. Teşekkürler
- Pişili Kahvaltı425 TL
...m
8 months ago
Pişiler çok lezzetli ama omlet çok küçük
- Pişili Kahvaltı425 TL
...l
9 months ago
Yanında gönderdiğiniz domates peynir seyrin birbirine girmiş yapış yapış olmuş. Daha dikkatli olmalısınız
- Klasik Kahvaltı Tabağı345 TL
...r
4 months ago
Patatesli istemiştim yanlış gönderilmiş peynirli gönderilmişti hamile olduğum için mecburen yedim . Daha dikkatli olunabilirdi hatalı sipariş alerjisi olan birisine de gidebilirdi
...n
1 week ago
çok güzeldi çok beğendiim ellerinize sağlık
...r
7 months ago
Pişiler güzeldi ama gözlemeler lezzetsizdi
...ş
8 months ago
Merhabalar gözleme ile kahvaltı tabagi gayet iyiydi ama ben peynir dolgulu pişi istemiştim ama ben içinde peynir göremedim
- Breakfast Bowl355 TL
...f
9 months ago
Pisiler o kadar sicak geldiki saskinim. Menemen konusunda sadece domates geldi bence orda bir sorununuz var duzeltirseniz daha cok tercih edilirsiniz.


