rider-banner-icon
  • Salad
  • Pasta
  • Express Delivery

Chefa

Express
Rating 3.7 out of 5 stars, 47 reviews
Ece Sitesi, 795. Sk. No:1 A Blok
...e5/5/2026LEZZETİ VE DOYURUCU OLMASI ÇOK İYİYDİ HIZLI TESLİMAT İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
...y4/13/2026muthisti cok begendim her gun buradan alabilirim
...n4/7/2026Lezzetli sıcak ve hızlı geldi teşekkür ederim
...k3/24/2026Harikaydi yine alacağım çok güzeldi
...n3/23/2026hanımefendinin ellerine sağlık on numaraydi
...a3/23/2026Makarna güzeldi ve sipariş hızlı geldi. Tavuk parçaları biraz büyüktü ama yeni açılan bi işletmeye göre gayet memnun kaldım. İkramınız içinde teşekkürler. Denemenizi öneririm
...e3/19/2026çok çok beğendim ikram için teşekkür ederiz
...Z3/18/2026lezzetli özenliydi. teşekkürler
...i3/13/2026daha önce sipariş verdiğimde çok dolu dolu ve doyurucu gelmişti, aynı zamanda lezzetliydi öneririm
...n6/5/2026Tadları güzel ama fiyatına göre porsiyonlar çok ufak 400-500 gram falanlar değil insanları yanıltmayın maksimum 200 gramdır porsiyonlar
...i4/5/2026makarna gayet güzel ancak tavuk çok kötüydü
...d3/29/2026Very good 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🙏🙏👍👍 tavuklu penne 🔥🔥🔥🔥🔥
...n3/26/2026diğer ürünleri de denemenizi öneririm gayet güzel ve lezzetli
...k3/24/2026Makarna mükemmel soslar harika denyince bağımlılık yapıyor tavsiye ederim elinize sağlık.
...n3/24/2026müthiş tat hızlı teslimat ayrıca bol malzeme makarnaları efsaneydi cidden ellerine sağlık
...ı3/12/2026Tavugu bol ama kraması hiç yok ve su gibi bide tadı tuhaf
...n5/7/2026daha berbat yemek yemedim, ki iki çatal dışında yiyemedim. Aç kaldık.
...y4/27/2026500 gramı bulursanız banada getirin tavuk nerdeyse canlıydı
...a3/14/2026makarna pismemis sosu azdi... Portionu az makarna... et sadece tad olarak iyidi
...k4/17/2026Normalde hiç kötü yorum yapmam yedıgım nimet gercekten kötüydü Asla tavsiye etmiyorum makarna hiç güzel degıldı 1çatal aldım ve çöp pişmemiş bir makarnayı ilk ve son siparişim üzgünüm kendinizi bira
...k4/8/2026Gerçekten lezzet bakımından çok kötü hiç beğenmedim tavuklar tadı yok makarna çok kalitesiz
...k4/5/2026Tavuksuz seçiyorum ve nota da yazıyorum gözden kaçıyor özellikle tavuksuz diye büyük büyük tavuklar vardı işten geldim çok acıkmıştım ayırdım hepsini midem bulandı ilk defa sipariş vermiştim son oldu
...l3/31/2026Ne pirinç ne makarna asssla pişmemiş
...z3/21/2026Makarna sertti yani yeterince pişmemiş ve tavuk parçalı çok büyük bence biraz daha özenli olunabilirdi
...l3/13/2026Hayatımda yediğim en lezzetsiz ve kurumuş bir spaghetti ile yapılmış bolonezle uzaktan yakından alakası olmayan saçma sapan bir makarna aslaaa ama aslaa tavsiye etmiyorum tek iyi yanı hızlı gelmesi ..
...i3/12/2026Brokoliler buzluydu ve havuçlar da taze değildi hatta açıkta kalıp bayatlamıştı malesef düzgün bir yemek yiyemedim
...Ç3/12/2026hayatımda yediğim en kötü makarnaydı zaten hazır kutudan açılmaydı bilgilendirmeniz ve lezzetiniz 0
...n3/18/2026Hayatımda yediğim en kötü makarnaydı
...m3/17/2026Beklediğim gibi değildi. Tatsız tuzsuz bişry geldi. Hiç doyurucu da değildi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: