- Kahve
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Kahve Durağı
Kahve Durağı Değerlendirmeler
...r
2 Hafta Önce
Pastalar güzel ve taze
- Not availableDevil's Çikolatalı Pasta
- Uludağ Su (40 cl.)60 TL
- Ananas Bademli Pasta280 TL
...l
1 Ay Önce
very good
...l
2 Ay Önce
Krep sarma çok güzel harika
- Soda (20 cl.)70 TL
...n
2 Ay Önce
Bayıldımmm gerçekten bu kadar güzel olacağını beklemiyordum, ilk deneyimimdi Bundan sonra adresimiz Belli Oldu, Efsane Yoğun çikolata tadı hala Damağımda kaldı😍😍🫠🫠🫠Gerçekten Bayıldımm
...n
4 Ay Önce
inanılmaz güzel bir şekilde geldi. üzerindeki çikolatası olsun içindeki bol malzeme olsun tadı damağımda kaldı. yorumların aksine çok kısa sürede geldi. özenli hizmetiniz için teşekkürler.
...t
4 Ay Önce
Kruvasan ve pasta hem yormuyor hem lezzetli
- Not availableDevil's Çikolatalı Pasta
- Not availableÇilek Muzlu Kruvasan
...n
4 Ay Önce
Gayet temiz ve lezzetliydi sadece ananas frozen gereğinden fazla buzluydu daha iyisi olsaydı 5 yıldız alırdı
- Ananas Frozen250 TL
- Kova Waffle menü400 TL
...l
2 Ay Önce
Yanık geldi yandığı için boş çikolata koymuşlardı bu yüzden sorun yok ☺️
- Belçika Çikolatalı Bardak Waffel300 TL
...t
4 Ay Önce
Hem tatları çok güzeldi hem sıcacıktı hem de dökülmemesi için ekstra uğraşılmıştı hem de kurye sağ olsun kibar biriydi
- White Mocha270 TL
- Not availableÇilekli Kruvasan
...r
1 Hafta Önce
İşletme sahibi çok saygılı olsa da ada şartlarında 1.5 saat teslim süresi kabul edilebilir değil. Sıcakken daha lezzetlidir eminim, yerinde tercih edilebilir
- Kova Waffle menü520 TL
...n
2 Ay Önce
Her seferinde mükemmel gelirdi sonuncu da çok kötüydü ya usta değişti ya malzeme bitti
...i
2 Ay Önce
Kova wafflenin porsiyonu o fiyata gerçekten küçük 1.5 saate ancak geldi geldiğinde de soğumuştu :( tiramisuyu mikrodalga da çözdürmüşsünüz sanırım ama kreması eskiydi . Yiyemedik mecbur attık
- Kova Waffle menü400 TL
...ş
3 Ay Önce
porsiyonu çok küçük olmasına rağmen güzeldi
...z
4 Ay Önce
3 yudum milkshake
...i
Dün
Siparişim hasarlı bir şekilde geldi.limonlu cheesecake sanki düşmüşte geri yerine koyup göndermişler gibi parçalanmıştı tadını bilemiyorum yiyemedim.
...t
3 Ay Önce
Waffle yanıktı hatta kakaolu hamur mu diye kontrol ettik o kadar yanıktı malesef cok hayal kırıklığına uğradık böyle bi işletmeden beklemezdik…
...u
3 Ay Önce
Çok soğuk ve çikolatası donmuş bir şekilde geldi. Ayrıca waffle neredeyse yanmak üzereymiş hiç dikkat edilmemiş. Maalesef parama üzüldüm :(
...n
5 Ay Önce
numara gecersiz 1:30 saat cheesecake bekledim sifirdan yapildi galiba f/p acisindan kotuydu bir daha tercih etmeyecegim.
...r
6 Ay Önce
yediğim en kötü tiramisu buzlu olarak geldi

