rider-banner-icon
  • International
  • Restaurant Delivery

Corylus Cafe & Patisserie

Rating 4.3 out of 5 stars, 100+ reviews
İnönü Cd. 129 B
...r6/15/2026harikaydı!
...a6/7/2026Herkese tavsiye ederim ürünleri tatlıları herşeyi çok güzel sıcak ve taze geliyor :)
...k6/4/2026yediğim en iyi salata sadece fiyatı biraz fazla ama lezzet çok iyi
...n5/3/2026Sıcacık ve çok lezzetli
...n1/30/2026Hızlı ve sıcak geldi. Lezzetli
...z1/21/2026Doyurucu ve çok güzeldi
...r1/16/2026Hediye çikolata için teşekkürler.
...n1/20/2026Menüde beyaz peynir yazmasına rağmen herkesin damak tadına uymayacak çökelek benzeri bir şey eklemişlerdi içine tadını bozmuştu. Hız iyiydi
...r1/9/2026İçecek için o kadar para alıyorsunuz, en azından göndermeyi unutmayın.
...u5/3/2026Çok lezzetliydi, ayrıca kuryenin kapıya bırakılsın mesajımı dikkate alması da teşekkür edilesi bir durum. Siparişlerimin devamı gelecek, çok teşekkür ederim 🙏🏼
...n4/19/2026Yemek gayet sıcak ve lezzetliydi.
...a4/14/2026Yemeğime puanım 10/10.Lezzetli, sıcak ve hızlı bir şekilde teslim aldım.Paketleme çok iyiydi.Ellerinize sağlık 🙏🏽her zaman olduğu gibi yine mutluyuz ☺️
...ş3/10/2026Efsane lezzet. Lezzet değişmedi hiç sadece son siparişte porsiyon bir tık azdı. Onun dışında bu mükemmel lezzet için teşekkürler.
...n3/6/2026Tadını çok seviyorum sürekli sipariş ediyorum fakat üzerine daha önce Rice noodle koyuyordunuz daha lezzetli oluyordu bence tekrar eklemelisiniz tarife 🙏🏻🙏🏻
...u3/1/2026Çok hızlı ve sıcak geldi. Ve her zaman ki gibi lezzeti harikaydı. Sıkılmadan tercih edeceğim bir işletme. İkram çikolataları 10/10
...r1/15/2026hızlı,sıcak,lezzetli 🫠 şefiniz konuşturmuş tavuklarımızı teşekkürler
...Z1/14/2026Çabuk, sıcak ve hepsi çok iyi
...y1/12/2026Bun menü aldım. Tadı güzel de. Fiyatına göre porsiyon şaka boy ya. İkili satın bari. Ekmek kıyma altı üstü. Tadından dolayı puanım 5
...ş1/12/202610 numara 5 yıldız
...n1/8/2026Hızlı ve sıcak geldi. Porsiyonlar yeterince büyük ve lezzetliydi. Çikolata için teşekkür ederiz 😊
...a1/6/2026Gayet lezzetli ve doyurucuydu yapan ustanın ellerine sağlık…
...n1/6/2026inanılmaz lezzetliydi çok beğendim her şey çok güzel sıcak ve hızlıydı teşekkürler
...z1/6/2026yemekler lezzetleydi ürünler sıcak ve hızlı geldi teşekkürler
...r1/6/2026lezzetli ve sıcaktı çok beğendik elinize sağlık 👌
...ş1/6/2026Dürümler çok çok iyi
...n1/1/2026Elinize sağlık teşekkür ederiz
...u6/4/2026Salata lezzetliydi ancak bütün yağı sosu dökülmüştü, evimin her yeri yağ oldu. Yemek yapsam daha iyiydi
...ş5/17/2026Siparişin otele geldiği belli. Ben bu tavuğu pilavı elimle mi yiyeceğim acaba çatal kaşık koymuyorsunuz? Ayrıca yağ ucuzladı da haberimiz mi yok yağ içinde yüzdürmüşsünüz rezalet
...y1/4/2026Steak etap on patatesleri çiğdi. Tavuklu buğdaylı salatayı peynirden yiyemedim. Süt ürünü tüketmem gerekiyor. Ve salata tamamen peynirdi. Salata da peynir olacağı belirtilmemişti
...P6/30/2025Porsiyonlar fiyata göre cok kücük maalesef. ikili menü bile doyurmuyor. Lezzet konusunda basarili.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4520:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Bülent Yavuz

Corylus Cafe & Patisserie