rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tatlışık Aydınlı

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Çayır Sokak No:4 Dükkan:2/A
...y04.06.2026Tatlılar çok lezzetliydi hediye tatlı için ayrıca teşekkür ederiz
...t03.06.2026Tatlılar çok güzel nanzade hep söylediğim bir tatlı porsiyonları da gayet iyi iki kişi rahatlıkla yiyebilir ayrıca hediye gönderdiğiniz tatlı için çok teşekkür ederim ❤️🥰
...k02.06.2026Harikaydı gerçekten, ikram olarak bir tatlı daha göndermişlerdi.. çok güzel bir işletme olduğu belli lütfen bozmayın tatlılarınızın tdını
...k30.04.2026çok iyiydi
...k25.04.2026Çok güzel ama çok pahalı biraz indirim yapın yaaaa
...t22.04.2026Çatal bıçak unutmasanız çok güzel olucak gene de teşekkür ederim 😌
...n18.04.2026Çok hızlılar ve nazende mükemmel bir tatlı.
...z15.04.2026Yine çok güzeldi lütfen lütfen lütfen bozmayın.
...a10.04.2026Aşırı beğendim ve maalesf sürekli almak istiyeceğim. Sakın tadını bozmayın
...m29.03.2026Gerçekten muhteşemdi yedigim en iyi tatlılardan biriydi
...l28.03.2026çok lezzetliydi. kurye arkadas hızlı geldi. teşekkürler.
...U27.03.2026Çikolatası çok güzeldi baya tatlı krizine birebir :)
...k24.03.2026Çok güzel lezzetli tatlılar
...n22.03.2026tadlar cok guzeldi ama renk görselle alakasi yok birde sofir orman meyvesi sadece cilek
...a10.03.2026Çikolatası çok kaliteli ayrıca keki de çok tazeydi
...k03.03.2026tatlı çok güzeldi ve hızlı geldi
...a19.02.2026ilk defa sipariş verdik, bayıldık elinize sağlık. Hem lezzetli hem taze hem de çabucak geldi.
...z19.02.2026Not yazmalarını istemiştim Sağolsunlar yazmışlar çok hızlı ve çok lezzetli geldi 🙏🏻❤️
...z05.02.2026Yine çok iyiydi
...t15.01.20265 dakika da ulaştı. İnanılmaz hızlı teslimattı teşekkür ederiz
...a06.01.2026Feride güzel ama kavanozun içinde porsiyon azdı.Nazende ve cheesecake güzeldi.Tuzla Aydınlı da yakınımızda olması da güzel inşallah hep böyle devam edersiniz
...n01.01.2026Arkadaşımın doğum günüydü not yazmanızı istemiştim keşke yazsaydınız üzdüüü mumda yoktu
...l06.12.2025favori tatlıcım
...n07.11.2025Tüm tatlılar efsaneydi
...k07.11.2025Nazendenin keki bayıttı sadece onun haricinde güzeldi beğendik
...l02.11.2025tatlılarınız mükemmel. ferideye eşim bayıldı.
...k25.10.2025Her daim mi güzel olur yaaaağ ♥️
...t08.09.2025Sütlü tatlı sevmeyen eşim bile bayıldı çok çok güzeldi… Artık favori yerimiz..Emeğinize sağlık
...n07.08.2025Hem lezzetli hemde hızlı teslimat çok teşekkürler
...ş01.08.2025favori tatlıcım sizssiniz son 3 tatlı alışverişim sizden oldu (:
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yesilgrup@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0924095201400001