rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Aspava Tatlı

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
19 mayıs cad. alkaranfil sok. no2v
...e09.05.2026İkramınız için çok teşekkür ederim ellerinize sağlık çok harika tatlılar
...i09.05.2026ikraminiz verdigim siparisten daha lezzetliydi tesekkurler 🙌
...n06.04.2026İkram tatlı için çok teşekkür ederim.
...n05.04.2026profiterol çok güzeldi ikramınız için çok teşekkür ederiz. ellerinize sağlık.
...n25.03.2026Çok çok çok lezzetli ellerinize sağlık çok beğeniyorum asla pişman olmazsınız ikramınız içinde çok teşekkür ederim Allah razı olsun süpersiniz
...n12.03.2026Çok lezzetli bu kaçıncı siparişim saymadım ikram içinde çok teşekkür ederim sütlaçı da çok beğendik ellerinize sağlık
...ü07.03.2026Gece 3 de tatlı krizim tuttu bu saatte acık olması süper tadına bayıldım ikram ekler içinde teşekkür ederim
...s03.03.2026İlk defa sipariş ediyorum ve inanılmaz lezzetli. Ayrıca ikramınız için teşekkür ederim
...n23.02.2026Çok lezzetli taze 2.siparişim memnun kaldım bir ikram yollasanız daha çok güzel olur
...z09.02.2026Dun denemistim ilk bugun de soyledim gercekten cok guzel cikolatasi kremasi tam istediğim gibi ayrica ikram gonderiyorlar onlar da cok guzel tesekkur ederim iyi ki buldm burayi ✨
...z09.02.2026Cok memnun kaldim cikolatasi kremasi cok guzeldi tam istediğim gibiydi browni nutella mag soyedim ben
...n04.02.2026İkram için teşekkürler
...i01.02.2026Hiçbir zaman kalitesinden ödün vermiyor ve tek kelimeyle şahane. Her siparişimde hediye gönderiyorsunuz, çok mutlu oluyorum. Teşekkürler 🫶
...U31.01.2026Yediğim en taze eklerdi. İkramınız da müthiş tazelikte geldi ellerinize sağlık balllll gibi elleriniz
...m08.01.2026gevenin köründe dahi hızlı teslimat yapıldı, ekler de cok lezzetliydi ellerinize saglik, ikram için de ayrıca teşekkürler.
...n07.01.2026ikramlar için çok teşekkürler gayet güzeldi tercih ettiğinize pişman olmazsanız tavsiye ederim
...ş05.01.2026o kadar lezzetliydi ki asla baymadı aktı gitti çok beğendim tazeydi de bundan sonra buradan sipariş vereceğim ve verdireceğim ayrıca ikram için de teşekkür ederim o da çok lezzetliydi
...r13.12.2025ikram için çok teşekkürler hepsi çok güzeldi
...l12.12.2025Çok taze ve çok lezzetliydi hediyeniz içinde çok teşekkürler
...k04.12.2025Tatlılar şahaneydi hem taze hem lezzetli..Hızlı geldi sorunsuz teslim edildi. ikram olarak sütlaç gönderdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim😄
...y04.12.2025Aşırı iyi tatlıları gerçekten hak ediyor parasını kurşu kuruşuna hergün söylemeye çalışıyorum
...l02.12.2025İnanılmaz kaliteli bir işletme her konuda çok titizler
...r30.11.2025Harikaydı hediyeniz içinde tesekkurler :)
...n20.11.2025Yiyin ve yedirin!
...R14.11.2025Brownili magi bağımlılık yapabilir
...n08.11.2025Yıllardır tatlı şiparişlerimi aspavadan veririm lezzet hep aynı ikram içinde teşekkürler
...k07.11.2025Tatlısı cok güzeldi, yanında hediye kazandibi yollamışlar ince düşünceniz ve not için teşekkür ederim. Muhteşem esnaf. Emeğinize sağlık.
...e01.11.2025Çok kıymetli notunuz ve ikramınız için çok teşekkür ederim �
...n26.10.2025Hayatımda yediğim en iyi profiterol, abartmıyorum içinde sanki dondurma varyok böyle bir kıvam, yanında tatlı hediye de çok iyiydi, bundan sonra baika hiçbir yerden söylemem tatlı
...n21.10.2025Normalde 10 uzerinden 10 sa gecen sene bi 4 ay 10 uzerinden 8 di suan tekrar 10 uzerinden 10 olmuslar umarim hic bozmazsiniz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: