rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Ricebox

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
AŞAĞI ÖVEÇLER MAH. LİZBON CAD. NO: 25 C ÇANKAYA/
...n26.06.2026Very Delicious!!
...r18.06.2026herşeyden önce çok özenliler. hazırlanış,paketleme vs çok iyi. yemek gayet yeterli doyurucu ve lezzetliydi.
...u16.06.2026Yemeğim sıcak hızlı ve lezzetliydi. Sadece nohutu biraz azdı.
...k15.06.2026Hepsi çok özenli ve güzeldi elinize sağlık
...ş15.06.2026Pilav bazen yağlı ve lapa oluyor ama yinede teşekkürler
...T12.06.2026İlk defa sipariş verdim , Paketlemesi olabilecek en iyi şekildeydi , Tadı tuzu gramajı her şeyiyle çok güzeldi. Teşekkür ederim. Bol kazançlar..
...y08.06.2026notları okuduğunuz için teşekkürler
...z03.06.2026Gerçekten çok taze ve lezzetliydi yazdığım notu dikkate aldıkları için çok sevindim teşekkür ederim
...ş13.05.2026Herzaman lezzetliiii teşekkürlerr
...n02.05.2026Çok doyurucu ve lezzetli. Ne zaman canım istese buradan sipariş veriyorum
...n29.04.2026efsane güzel,tadı gerçekten mükemmel
...y15.04.2026Notları okuduğunuz için teşekkür ederim. Ellerinize sağlık harikaydı. Zamanında olduğunuz yerde eskiden çok güzel hamburgerci vardı o kapandı diye üzülmüştük ama Ricebox'tan sipariş verdiğimizde geçti
...r14.04.2026Ben normalde pilav tavuk tercih etmem.Hatta dışarıdan ilk defa söyledim.Pilavıyla, tavuğuyla, salatasıyla...Mükemmeldi...Bundan sonra favori restaurantım sizsiniz.Lütfen bozmayın.İyi çalışmalar.
...z13.04.2026porsiyoları yeterince doyurucu ve lezzetli muhallebisi çok iyiydi
...k01.04.2026Sıcak, pişerken kurumamış harika bir tavuk sote. Elinize sağlık
...i01.04.2026Paketleme çok iyi, yemek oldukça lezzetli, sevdim gerçekten. Joker indirimi ile 407 liraya geldi, sanırım artık bu fiyatlar uygun fiyatlar oluyor bilmiyorum. Bence tam bir F/P.
...z30.03.2026Elinize sağlık güzeldi ve sıcaktı
...h27.03.2026Çok hızlı heldi tadı çok güzeldi elinize sağlık
...n17.03.2026Ricebox iyi bir şey. Umarım işlerini böyle ciddiye almaya devam ederler.
...u11.03.2026ya hocam yemekleriniz güzel lezzetli falan da, o muhallebi nedir? bağımlısı oldum. kıvamı, lezzeti, şekeri, mekeri! nolur bozmayın. muhallebiyi her kim yapıyorsa ona çok sevgiler.
...r09.03.2026Mükemmel bir pilav
...l17.02.2026Pilav nefis salata ve tatlının soğuk olması çok iyiydi her restoran yapmaz bunu :) sadece porsiyon biraz az geldi ama bu 5 yıldız vermeme engel değil başarılı
...z14.02.2026Manyak iyi oyle soyliyim
...k09.02.2026Yine sıcak, yine lezzetli. Teşekkürler...
...k05.02.2026çok güzeldi her şey için teşekkürler
...n01.02.2026Çok memnun kaldım.
...u27.01.2026Pilav salata turşu herşey çok guzel hele pudingleri efsane
...k26.01.2026Her zamanki gibi lezzetli 🌟
...a02.12.2025Güzeldi
...l21.11.2025Lütfen bozmayın. Ellerinize sağlık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yasin.ersoz@hs01.kep.tr

MERSIS No: