rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Çakır Kahvaltı

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Şht. Hakan Kurban Cd. 61A
...k21.06.2026Gözlemeyi gerçekten harika yapıyorlar. Sıcacık şekilde geliyor ve malzemesi kaliteli. Teşekkür ederim.
...k21.06.2026Hastaneye sipariş verdik Çok güzel sıcak geldi herşey çok güzeldi çok kısa sürede geldi çok beğendik
...n19.06.2026Açıkçası bu kadar iyi ve özenli bir sunum beklemiyordum. Doyurucu ve uygun gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz.
...ı19.06.2026Hem sipariş hızlıydı hemde kahvaltı taze ve sıcaktı, teşekkürler.
...a17.06.2026Mükemmel sıcak ve çeşitli artık burdan söylerim emeğinize sağlık❤️
...n15.06.2026Kusursuz
...l07.06.2026Her sey cok guzel ozenle hazirlanmisti
...o05.06.2026En iyi kahvaltıcı, hızlı-sıcak-baya doyurucu. Ellerinize sağlık. Ek olarak kızartmalar midemizi rahatsız etmedi, temiz biryer olduğu belli, teşekkürler
...r03.06.2026Hergün tercih ettiğim tek adres iyiki varsın Çakır Kahvaltı
...n03.06.2026Tazecik ve lezzetliydi paketleme her şey harika tşkler.
...a02.06.2026çok güzel kahvaltılık ellerinize sağlık 🤗
...r20.05.2026Hersey cok temiz ve tazeydi ilk kez deneyimledim ama bundan sonra tercihim belli, ellerinize saglık.
...n16.05.2026hamur çok lezzetli, iç harcı biraz daha baharatlı ve tuzlu olabilirdi ellerinize sağlık
...c11.05.2026Mükemmel
...o06.05.2026Çok doyurucu ve lezzetliydi ellerinize sağlık
...o06.05.2026Sıcacık ve çok lezzetliydi, mükemmel biryer
...k06.05.2026olumsuz bir şey yazarsam taş olurum. inanılmaz lezzetli, inanılmaz özenli, sıcacık ve muhteşemdi. emek veren herkesin eline sağlık. tereddütsüz evde ki kahvaltınızdan daha da güzel bir kahvaltıydı.
...ı03.05.2026hersey cok taze dolu dolu cok teşekkür ediyorum elinize emeğinize sağlık
...n03.05.2026Beyaz peynirin markası nedir ? Elinize sağlık
...l02.05.2026Çok beğendik, hem doyurucu, hem lezzetli, emeğinize sağlık. Az önce yine sipariş verdim hatta. ☺️🍀
...n30.04.2026Haşlanmış yumurta bile sıcacıktı. Notlara da dikkat ediyorlar farklı bir peynir istemiştim ellerinde olmadığını belirtip alternatif koymuşlar. Elinize sağlık
...a28.04.2026omletleri çok lezzetli paketlemeleri çok duzgun her zaman sipariş verdiğim bir yer
...r23.04.2026Pişilerinize hayranım Bukadarmı güzel olur ❤️❤️
...i22.04.2026Sıcak ve taze olarak gönderilmesi gerçekten çok sevindiriciydi. Kurye arkdaşların hızlı olmasının da bunu sağladığını düşünüyorum.
...u20.04.2026boyutu beklediğimin cok üstünde geldi tadı da güzel
...R18.04.2026Mükemmel
...U15.04.2026Ellerinize Sağlık❤️
...o13.04.2026Baya dolu ve doyurucu bir kahvaltı tabağıydı bitiremedim bile ellerinize sağlık
...k08.04.2026Herşey taze ,fazladan ekmek için teşekkür ederim
....04.04.2026herşey cok güzeldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0015:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: selma.gormus@hs01.kep.tr

MERSIS No: