rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Kahve Dünyası

Express
Rating 3.7 out of 5 stars, 500+ reviews
Mehmetçik Mah. Doğan Demircioğlu Cad. Forum Çamlık No:2 K:Giriş*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m6/14/2026İnanılmaz lezzetli ve sıcak geldiiii
...n6/13/2026Keşke her seferinde bugünkü gibi çok güzel gelse siparisim
...n6/5/2026Çok güzeldi tavsiye ederim mükemmel geliyor özellikle Fındıklı muzlu poriç mükemmeldi tavsiye ederim herkese
...n6/4/2026Siparisim o kadar güzel gelmiş ki yani mükemmeldi kuryeye de çok teşekkür ederim hiç dökülmemişti
...t5/30/2026Çok güzeldi bayıldımm
...ı5/28/2026her şey çok lezzetli ve kaliteliydi teşekkür ederiz. ellerinize sağlık
...t5/18/2026O kadar özenli hazırlanmış kiii. Artık sizin müdaviminizim. Not için çok teşekkür ederim cansınız 🌹
...r5/11/2026çok geö geldi ama cookie aşşırı iyiydi
...z5/10/2026guzel geldii
...m4/15/2026İlginiz için teşekkür ederim.Paket içerisine Not rica ettim bizzat ilgilendiler,süreçten ve ürünlerden çok memnun kaldık 🫶🏻💘
...e4/9/2026Notlar kısmına yazdığım yazıyı dikkate alarak arkadaşıma ulaştırdığınız ve özenli paketlemeniz için teşekkür ederim. Kahve Dünyası farkı diyorum!🥰💕
...u3/30/2026gönderdiğiniz çikolatalar için teşekkür ederim, çok tatlı bir hareketti 🫶
...k3/9/2026cookie çok beğendik, Kesinlikle tavsiye ederiz...
...l2/17/2026Elinize sağlık
...l11/2/2025Çikolata kurye az açıp yemiş kapalı paket koyulmalı görünmeyen
...n8/7/2025Poriçi en güzel yapan denizli şubesi gerçekten elinize sağlık🫶🏻
...e7/30/2025Porsiyonlar olsun kahvenin lezzeti olsun çok güzeldi, deliksiz kapağın yanında delikli kapak getirmişlerdi dökülme falan olmamıştı
...ş3/7/2026Kurye bahçe duvarının üstüne gormesı zor bır yere bırakıp girmiş poşetin ağzı açıktı dondurma bayağı yumuşamıştı
...ı11/14/2025Kahve güzel ve sıcaktı ama cheesekek açıkçası iyi değildi
...r6/4/2026herşey tam geldi ama gofrik latte çok şekerli mide bulandıran cinsten ham da çok lezzetsiz geldi
...n6/3/2026Aslında siparişten memnunum ama siparişimin her yerinde kahve vardı yani kahve büyük boy okay ama orman meyveli kap ın içine de kahve girmek zorunda değildi yani kuryeden çok şikayetçiyim
...e5/30/2026Sandviç lezzetsizdi.marullar ölmüş turşular orantısızdı.bir daha asla
...i3/30/2026Fıstıklı ham yerine fındıklı ham geldi
....3/9/2026hem çok bekledim hemde buz gibi geldi, sadece çikolata sıcak.
...n6/21/2026Normalde çok severim ama indirimleri aktif ederseniz beş yıldız 100 tane falan siparisim var
...n6/23/2026İçine koyduğumuz fındıklar acıydı artı olarak porsiyon yani normalde porsiyon tamamen doluyken yarısı boştu yani bugünkü çok kötüydü
...n6/11/2026Eksik sipariş gönderilmiş gofrik yoktu sıcak Amerikano istemiştim ama soğuk Amerikano gönderdiler ya da soğuk bir içecek gönderdiler
...ç6/1/2026kahvelerin yanlış geldi sandviç cok iyidir ama kahveleri icemedik
...r5/30/2026ürünüm hem yanlış hem yarım geldi iade etmek istediğimde de edemedim çünkü ürünü teslim edilmemiş gösterdiler bir saat yemeksepeti ile uğraştım
...r5/9/2026Ufacık bir istekte bulundum ama onu bile yerine getirmeyi öylesine paketleme yapıp gönderdiler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0021:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS number: 0063023629000012