rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

HD İskender

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Yeşilpınar Mah. Şehit Metin Kaya Sok. Tema Park Avm No:11/232 Eyüp İstanbul
...a20.06.2026Not bölümüne sosunu fazla koymalarını rica etmiştim. inanılmaz sıcak ve soslu bir şekilde geldi.Çok ilgili bir restoran kendilerine çok teşekkür ediyorum.Sürekli müşterisi olacağım☺️
...a20.06.2026Bir restoranda yemiş olduğum en iyi fırın sütlaçtı. Gerçekten tatlı dükkanından taze hazırlanmış bir sütlaç gibiydi teşekkür ediyorum 🙏
...ş20.06.2026Bazen biraz soğumuş geliyor ama lezzeti süper
...n13.06.2026Burası iyi tadı vs güzel
...a08.06.2026iyiydi
...n01.06.2026Elınıze saglık lezzetlıydı.
...n31.05.2026Bu
...R24.05.2026Süper bir menü olmuş
...R24.05.2026Çok beğendik iyiydi
...k23.05.2026Sıcak geldi hijyenik paketleme emeği geçen herkese teşekkür ederim.
...k22.05.2026paketleme çok iyi yan ürün çiğ köfte de güzeldi. cola seçeneği de 450 ml yeterli geliyor.
...r19.05.2026iyiydi
...A17.05.2026Çok hızlı bir şekilde geldi beş yıldız verdin hayırlı çalışmalar kolay gelsin yemeksepeti‘ni herkese tavsiye ederim
...y15.05.2026Nihayet sosu ve tereyağını bol koymuşsunuz çok iyiydi böyle devam
...l11.05.2026Yemekler sıcak geldi. Lezzetli ve doyurucuydu. Teşekkür ederim
...e22.02.2026Önyargı pişmanlıktır. İskender soğuk gelir, tadı güzel olmaz diye düşünür sipariş vermezdim. Bir gün bir şans vereyim dedim. İskender sıcak ve lezzetliydi. İkram çorba sıcak ve güzeldi. Elinize sağlık
...m22.02.2026İskender çok güzel her şey tam çok memnun kaldım
...z07.05.2026Hijyen ve tat olarak çok güzeldi.kesinlikle tavsiye ederim .kargo hızlıydı
...k05.05.2026hijyen paketleme, sıcak geldi ve kurye belirtilen zamanda getirdi Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
...n02.05.2026gayet güzel ve porsiyonu da yeterliydi.
...y29.04.2026Güzel ve sıcak geldi teşekkürler HD İSKENDER
...n29.04.2026süperrr
...z28.04.2026Paketleme ve lezzet gerçekten çok güzeldi. Yerinde yemekle hiçbir farkı yoktu. Ellerinize sağlık.
...l27.04.2026Yanında gelen ikramlar için çok teşekkür ederiz. Çorba ve İskender sıcacık geldi ve hepsi oldukça lezzetliydi memnun kaldık.
...ş27.04.2026çok beğendim sunumu ve lezzeti mükemmel
...m27.04.2026İkramlar için çok çok teşekkür ederim notunuz için ayrıca teşekkürler iyi çalışmalar dilerim
...a25.04.2026Biraz gecikme oldu ama tadı her zamanki gibi mükemmeldi ve sıcaktı. Çorba ve içecek hediyeniz için teşekkür ederim 🙏🏼
...n24.04.2026tereddütle sipariş verdim ,amaaaa keşke galaksinin bütün yıldızlarını birakabilsem porsiyon çok fazla paketleme çok özenli temiz ve detaylı çok sıcak ve çok lezzetli geldi çok Cook çok teşekkür ederim
...Ş23.04.2026herseyiyle harika.. sicak ve cok lezzetliydi. ayrica yaninda içecek gondermisler cok nezaketli bir davranis. kesinlikle tavsiye ediyorum 👍👍👍
...n23.04.2026bu salgında ekstra çorba ve ekmek göndermisler hepsi sıcacıktı hastaydık allah razı olsun gerçekten düşünceli bir restoran
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hdrestaurant@hs03.kep.tr

MERSIS No: 461042334352647