rider-banner-icon
  • International
  • Breakfast & Börek
  • Pizza
  • Express Delivery

Maya Restaurant

CLOSED
Express
Rating 4.1 out of 5 stars, 500+ reviews
Çamlıbel Cad. 20/1c*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/3/2026Tavuklu bowl kaçıncı söyleyişim çook iyi browniede baya başarılıydı
...a6/3/2026Maya her zamanki gibi kusursuz.
...n5/13/2026çok lezzetliydi hepsi ellerinize sağlık
...m5/11/2026Güzel geldi, sıcak geldi bir sorun yoktu
...r4/23/2026kurye cok iyiydi
...ş3/5/2026Çok beğendimm
...a12/10/2025Tost güzeldi, içini boş bırakmadığınız ve boyutu büyük oldugu için teşekkürler. Sadece 2 notum var, birincisi 400tl çok yüksek bir ücret tost için, ikincisi de yanında patates yoktu sögüs var sadece
...p12/3/2025Her zaman hızlılar ve çok lezzetli bir tatlıları bizlerle buluşturuyorlar. Aynı zamanda ince düşünceleri için tüm ekibe tüm kalbimle teşekkür ediyorum. Hayırlı ve bol kazançlarınız olsun. Maya❤️Biz
...l11/9/2025Profiterol ve Ekler çok taze ve lezzetliydi. Bence en iyisinin de iyisi �
...p10/27/2025yediğim en iyi profiterol’dü emeği geçenlerin eline koluna sağlık. soğuk gelmedi ılıklık hakimdi, masterchef profiterol bölümünde afiyetle emziren bir anne olarak yedik :)
...n8/10/2025Çok lezzetliydi elinize sağlık
...ğ8/3/2025Hediyeniz ve nazik davranışınız için teşekkürler
...i7/25/2025Sıcacık geldi tostta , patateste çok lezzetliydi gerçekten kendim yapmışım tabağa koymuşum gibi sıcaktı normalde de sevdiğim bir cafeydi ama siparişlerde de başarılıymış
...r7/11/2025Her zaman taze ve lezzetli
...m3/11/2026Ürünlerinin lezzetini herzaman beğendiğim bir yer ve kruvasan kahvaltıları herzaman çok taze olurdu aslında ama son siparişimde tost makinasında ısıtılmış gibiydi ve bayat olduğu çok belliydi.
...n11/30/2025mochanin ne olduğunu elbette biliyorum ama bidahakine bari köpüğü ayrı getirin de olceklemeyi biz yapalım koymasaydiniz hiç süt kahve falan içine çok olmuş
...n6/29/2025Fena değildi teşekkürler
...ü1/19/2026asla restoranda yediğim bowl değil sevmedim bidaha paket istemem restoranda yerim mis gibi
...a12/20/2025Hızlı teslimat sıcak geldi lezzeti iyi teşekkür ederiz
...ş6/23/2026sandviç inanılmaz yağlıydı
...k5/21/2026Ton balıklı salata sipariş vermiştim balığın tuzunda hiçbir şey yiyemedim boşuna para vermiş oldum
...n5/15/2026Normalde tabakları böyle yollamıyorlar bunu bilerek yaptıklarını düşünmüyorum. Omlet hariç gelen hiçbir şey yenmeyecek durumdaydı. Avokadolar yeşillikler çürümüş, salatalıklar dün doğranıp saklanmış.
...n5/2/2026Bu kadar yüksek fiyatlar ödediğimiz bir yerden yanık omlet gönderilmesi kabul edilemez malesef.
...i7/28/2025Yine çok taze ve sıcacık geldi pişiler çok lezzetli aşermiştim inanılmaz iyi geldi
...e8/30/2025teşekkürler maya...şiparişimiz gecıkınce kocaman bir kruvasanda göndermiş oğlum cok mutlu oldu
...n12/19/2025Profiterol taş gibiydi. Belki de özellikle tarifi budur bilemiyorum. Asla beğenmedim. Churrosu da yumuşaktı. Maya gibi bir kafeden bunu beklemiyordum açıkçası.
...n2/23/2026Profiterolunuz değişmiş.Hamuru ve kreması güzel ama üstüne tamamen çikolata sosu dökmüşsünüz.erimiş çikolata yedim sadece. Daha önce uzun yapıyordunuz ve üst sosu daha iyiydi. Değişmesi üzdü
...r6/26/2026Pizza buz gibi resmen kalıp olmuş sanki 1 saat önce pişmişte önüme yeni gelmiş gibi. Kolada pizzanın aksine sıcacık! Çok üzüldüm sürekli sipariş verdiğim yerdi hüsran oldu
...z5/21/2026Sevdiğim bir restoran, yüksek fiyatlar nedeniyle az sipariş veriyordum ama yemeksepeti pro ile gelen indirim kuponu ile birkaç sipariş verdim, indirimli diye mi bilmem normalden çok özensiz getirdiler
...T2/14/2026Yediğim en kötü churros ve çikolata sosuydu.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0022:15

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: