- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Pizza
- Express Teslimat
Maya Restaurant
Maya Restaurant Değerlendirmeler
...n
3 Hafta Önce
Tavuklu bowl kaçıncı söyleyişim çook iyi browniede baya başarılıydı
- Beyaz Çikolatalı Brownie490 TL
- Çıtır Tavuklu Bowl780 TL
...a
3 Hafta Önce
Maya her zamanki gibi kusursuz.
- Not availableTekli Ürün
...n
1 Ay Önce
çok lezzetliydi hepsi ellerinize sağlık
...m
1 Ay Önce
Güzel geldi, sıcak geldi bir sorun yoktu
- Not availableSade Pişi (Adet)
- Not availablePişi Tabağı
...r
2 Ay Önce
kurye cok iyiydi
...ş
3 Ay Önce
Çok beğendimm
...a
6 Ay Önce
Tost güzeldi, içini boş bırakmadığınız ve boyutu büyük oldugu için teşekkürler. Sadece 2 notum var, birincisi 400tl çok yüksek bir ücret tost için, ikincisi de yanında patates yoktu sögüs var sadece
- Sanayi Tostu475 TL
...p
6 Ay Önce
Her zaman hızlılar ve çok lezzetli bir tatlıları bizlerle buluşturuyorlar. Aynı zamanda ince düşünceleri için tüm ekibe tüm kalbimle teşekkür ediyorum. Hayırlı ve bol kazançlarınız olsun. Maya❤️Biz
- Profiterol560 TL
...l
7 Ay Önce
Profiterol ve Ekler çok taze ve lezzetliydi. Bence en iyisinin de iyisi �
...p
8 Ay Önce
yediğim en iyi profiterol’dü emeği geçenlerin eline koluna sağlık. soğuk gelmedi ılıklık hakimdi, masterchef profiterol bölümünde afiyetle emziren bir anne olarak yedik :)
- Profiterol560 TL
...n
10 Ay Önce
Çok lezzetliydi elinize sağlık
- Not availableSade Omlet
...ğ
10 Ay Önce
Hediyeniz ve nazik davranışınız için teşekkürler
...i
11 Ay Önce
Sıcacık geldi tostta , patateste çok lezzetliydi gerçekten kendim yapmışım tabağa koymuşum gibi sıcaktı normalde de sevdiğim bir cafeydi ama siparişlerde de başarılıymış
- Baharatlı Elma Dilim Patates Kızartması385 TL
- Kaşarlı Tost400 TL
...r
11 Ay Önce
Her zaman taze ve lezzetli
- Çıtır Tavuklu Bowl780 TL
- Falafel Bowl780 TL
...m
3 Ay Önce
Ürünlerinin lezzetini herzaman beğendiğim bir yer ve kruvasan kahvaltıları herzaman çok taze olurdu aslında ama son siparişimde tost makinasında ısıtılmış gibiydi ve bayat olduğu çok belliydi.
...n
6 Ay Önce
mochanin ne olduğunu elbette biliyorum ama bidahakine bari köpüğü ayrı getirin de olceklemeyi biz yapalım koymasaydiniz hiç süt kahve falan içine çok olmuş
...n
1 Yıl Önce
Fena değildi teşekkürler
- Baharatlı Patates Kızartması385 TL
...ü
5 Ay Önce
asla restoranda yediğim bowl değil sevmedim bidaha paket istemem restoranda yerim mis gibi
...a
6 Ay Önce
Hızlı teslimat sıcak geldi lezzeti iyi teşekkür ederiz
...ş
4 Gün Önce
sandviç inanılmaz yağlıydı
...k
1 Ay Önce
Ton balıklı salata sipariş vermiştim balığın tuzunda hiçbir şey yiyemedim boşuna para vermiş oldum
...n
1 Ay Önce
Normalde tabakları böyle yollamıyorlar bunu bilerek yaptıklarını düşünmüyorum. Omlet hariç gelen hiçbir şey yenmeyecek durumdaydı. Avokadolar yeşillikler çürümüş, salatalıklar dün doğranıp saklanmış.
...n
1 Ay Önce
Bu kadar yüksek fiyatlar ödediğimiz bir yerden yanık omlet gönderilmesi kabul edilemez malesef.
...i
11 Ay Önce
Yine çok taze ve sıcacık geldi pişiler çok lezzetli aşermiştim inanılmaz iyi geldi
- Not availablePişi (10 Adet)
...e
10 Ay Önce
teşekkürler maya...şiparişimiz gecıkınce kocaman bir kruvasanda göndermiş oğlum cok mutlu oldu
- Not availableSade Pişi (Adet)
...n
6 Ay Önce
Profiterol taş gibiydi. Belki de özellikle tarifi budur bilemiyorum. Asla beğenmedim. Churrosu da yumuşaktı. Maya gibi bir kafeden bunu beklemiyordum açıkçası.
...n
4 Ay Önce
Profiterolunuz değişmiş.Hamuru ve kreması güzel ama üstüne tamamen çikolata sosu dökmüşsünüz.erimiş çikolata yedim sadece. Daha önce uzun yapıyordunuz ve üst sosu daha iyiydi. Değişmesi üzdü
...r
Dün
Pizza buz gibi resmen kalıp olmuş sanki 1 saat önce pişmişte önüme yeni gelmiş gibi. Kolada pizzanın aksine sıcacık! Çok üzüldüm sürekli sipariş verdiğim yerdi hüsran oldu
...z
1 Ay Önce
Sevdiğim bir restoran, yüksek fiyatlar nedeniyle az sipariş veriyordum ama yemeksepeti pro ile gelen indirim kuponu ile birkaç sipariş verdim, indirimli diye mi bilmem normalden çok özensiz getirdiler
...T
4 Ay Önce
Yediğim en kötü churros ve çikolata sosuydu.
