- Burger
- Köfte
- Restoran Teslimatlı
Buffalo Burger & Sivas Köfte
Buffalo Burger & Sivas Köfte Değerlendirmeler
...Ğ
2 Ay Önce
cok lezzetliydi 🤌🏻
...r
2 Ay Önce
Köftenin pişmesi kıvamı çok iyidi yemegim sıcak geldi
...n
2 Ay Önce
Siparişim çok çabuk geldi özenli paketleme eksiksiz ürünler için çok teşekkür ederim
...r
2 Ay Önce
Köfte çok güzeldi tam kıvamında pişmiş çok beğendim porsiyon miktarı gayet doyurucu fiyatı servise lezzete es deger uzak olmasına rağmen zamanında geldi tavsiye ederim
- Yayık Ayran50 TL
- Sivas Köfte500 TL
...n
7 Ay Önce
Harika ötesi, bence en iyisi. Teşekkürler
- Sivas Köfte Dürüm275 TL
...a
8 Ay Önce
Burgeri Güzeldi ev uzak olmasına rağmen hizmette sınır tanımayarak yardımcı oldular 🙏🏻
- Yayık Ayran50 TL
- Fanta (33 cl.)90 TL
- Ottoman Burger (100 g)480 TL
...a
8 Ay Önce
Süper 👏 ilgili ve alakalı bir işletme . Bir tık soğuk geldi o da ilgilerinden dolayı önemli değil .
- Sivas Köfte Dürüm275 TL
...k
10 Ay Önce
10 üzerinden bile 11. Malatya da bu fiyata bu lezzet ben daha önce görmedim. Sivas yediklerimden bile güzel ve süper doyurucuydu. Ve 25 dk da falan geldi sanırım ev uzak olmasına rağmen sıcacıkdı
- Sivas Köfte500 TL
...n
10 Ay Önce
Gayet temiz taze ve sıcaktı tavsiye edilir
- Sivas Köfte500 TL
...n
10 Ay Önce
Köfte de yanında gelen patateste çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
- Yayık Ayran50 TL
- Sivas Köfte Dürüm275 TL
...n
9 Ay Önce
Yediğim en iyi Sivas köfte olabilir. Çok teşekkürler elinize sağlık
- Sivas Köfte500 TL
...n
9 Ay Önce
Çok hızlıydı Kurye 10/10 Patates 10/10 Tek sıkıntı Ekmek kızartılabılırdı ve hamburgerde peynir yoktu çok geç sipariş vermiştim unutulmus olabilir koftesi kaliteliydi turşular biraz büyüktü
- Classic Burger (100 g)390 TL
...r
10 Ay Önce
ellerinize sağlık baya iyiydi
- Yayık Ayran50 TL
- Sivas Köfte500 TL
...d
10 Ay Önce
dürümlerinin tadı güzeldi gayet kaliteliydi hayırlı işler
...a
8 Ay Önce
tadi güzeldi 45 dk geldi yanında patates ve soğan salatası vardı ben memnun kaldım bildiğimiz Sivas köfte
- Yayık Ayran50 TL
- Sivas Köfte500 TL
...n
10 Ay Önce
yemek gerçekten çok güzeldi ellerinize sağlık çok hızlı geldi ve sıcaktı 🙏🙏
...y
8 Ay Önce
verdiğim siparişini içerigiyle yazanın alakası yok. sadece domates türlü ve marul vardı içinde. neden bu şekilde kandırıyorsunuz anlamadım. patatesleri güzel ve lezzetli.
...n
1 Ay Önce
Verdiğim yemeğin görüntüsü iele gelen aynı değil di beğenmedin tat lezzet olarak
...n
1 Ay Önce
Daha önce sipariş verdiğim bir mekan, böyle değildi. porsiyonlamasına şok oldum. Dürümün içinde eser miktarda köfte vardı. 2 tane köfteyi ikiye bölüp yaymışlar. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim.
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
...n
3 Ay Önce
Dün verdiğim siparişi hem gecikmeli (2.30 saat ) hemde eksik ürün olarak gönderdiler .
...ı
8 Ay Önce
Yemekten çok kötü koku geliyordu, yemedim çöpe attım
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Yayık Ayran50 TL
...t
10 Ay Önce
Bayat ekmek arası salata gönderildi. Sanırım yeni açılmış bir mekan.,.aşka sektöre yönelmelerini tavsiye ediyorum.
...z
9 Ay Önce
Bir daha yemek sipariş vermek mi tövbeler olsun. İki adet hamburger söyledim. Köfte buzluktan çıkarılmış ve ateş yüzü görmeden ekmek arasına konulmuş. İçine konulan marul çürümüş. Gelen patates buz.

