rider-banner-icon
  • Pizza
  • Express Teslimat

La Casa De Pizza

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
İsmetinönü 2 Cad. No:24/A
...r27.06.2026Kuryeye teşekkür ederim hızlı geldi, yemek sıcacık geldi
...k24.06.2026Baya iyiydi notumu dikkate almışlar elinize sağlıkkk
...k20.06.2026Eşsiz
...ç18.06.2026kavurmalı ilk defa söyledim onuda çok beğendim harika
...ı17.06.2026Zamanlama lezzet hizmet harika
...i17.06.2026ellerinize sağlık mükemmeldi peyniri içindeki bol malzemeleri şimdi akşam tekrar sipariş edeceğiz çok beğendik 🤩
...i12.06.2026Her zaman yediğimiz gibiydi ama kurye arkadaşlar sanırım paketi sallaya sallaya geldiğinden dolayı sanırım ikiye katlanmış geldi paket yırtık geldi kilidi
...i11.06.2026valla uzun zamandır sipariş veriyorum devamlı çok memnun kalıyorum hep aynı lezzet teşekkürler
...Y09.06.2026Helsinki pizzanın hamuru biraz kalın ama lezzeti efsaneeee
...n03.06.2026iki pizza da çok güzeldi kalite akanzi
...ş02.06.2026Vaktinde geldi paketleme güzel. Lezzetli ve doyurucu notlara da dikkat ediliyor tam istediğim gibi geldi. Çok güzel sipariş elinize sağlık.
...ç25.05.2026pizza da tek aklıma gelen adres
...z21.05.2026Fiyatı uygun hamur biraz yaglı gibi veya tam pişmemiş gibi birazdaha pişşe daha güzel olurmus
...ş20.05.2026gayet güzel ve hızlıydı teşekkürler
...z18.05.2026Mükemmel bir pizzaydı gerçekten hem malzemesi hem kalitesi gerçekten güzeldi
...l18.05.2026Profesör pizza çok iyi
...ç14.05.2026Kurye cok iyiydi hizli geldi
...n11.05.2026Pizza gayet güzeldi fakat pizza kutusu dik taşındığı için 3 e katlanmış halde geldi
...n11.05.2026İsteğimi geri çevirmediniz teşekkür ederim ellerinize emeğinize sağlık çok güzel ve lezzetliydi hayırlı işler
...k09.05.2026sürekli söylediğim bi yer her seferinde daha da iyi yapıyorlar notları da dikkate aldığımız için teşekkür ederim
...i09.05.2026Notları dikkat edilmişti
...l05.05.2026aynen bol malzeme :) profesör pizza söyledim içerikte olmasına rağmen içinde mısır yoktu mantar ve zeytin incecik bir şekilde yoldan geçerken uğramış gibiydi fotosunu da atabilirim isteyene
...z17.04.2026Güzeldi
...k07.04.2026Lezzet harika bayılıyorum buraya. Kaliteniz asla bozulmasın ✨
...t05.04.2026hızlı geldi pizza da güzeldi
...r04.04.2026cok güzel ve lezetli ve tatı güzel davsiye ederim herkese 1 senedir burdan yiyorum devamlı müşterelere bir severli fazla gönderseler güzel olur
...o28.03.2026İki pizza da güzeldi, sadece kenarlarının çok fazla çıtır ve kuru olmamasını dilerdim.
...k28.03.2026güzel pizza
...i25.03.2026Berlin pizza rüyalarıma bile giriyor
...n22.03.2026harika yazicam aklıma birşey gelmedi acim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tolga.kumru@hs01.kep.tr

MERSIS No: