- Ev Yemekleri
- Express Teslimat
Şefsane Ev Yemekleri
Şefsane Ev Yemekleri Değerlendirmeler
...u
5 Ay Önce
Yemekler tek kelimeyle harikaydı yanında dolmada göndermişsiniz çok teşekkür ederim
- Yayla Çorbası199 TL
- Not availableNohut (250 gr.)
- Not availableKızartma İçli Köfte (90 gr.)
...z
6 Ay Önce
sipariş vermekten en keyif aldığım restoran teşekkür ederim üstelik ikramda bonkörler ellerinize sağlık 🙏🏻
- Not availableBezelye (250 gr.)
- Pirinç Pilavı (250 gr.)250 TL
- Zeytinyağlı Kuru Patlıcan Dolması180 TL
- Not availableKuru Cacık
...l
3 Ay Önce
Hazır paket içinde mikrodalgada ısıtılıp gelmiş gibiydi.Bana göre değil.
...n
2 Ay Önce
siparişim eksik geldi ekmek istemiştim ekmek koyulmamış
...l
3 Ay Önce
Kesinlikle şipariş vermeyin aşırı kötü hizmet sıfır zaten üstelik malzeme bile koymuyorlar
...m
3 Ay Önce
Aldığım sipariş tamamen farklıydı. Fasulye sipariş etmiştim, ancak çok garip bir çorba geldi; rengi sarıydı
...L
3 Ay Önce
Yemek hiç güzel değildi
...u
3 Ay Önce
Corbada tavuk eti yok denecek kadar azdı. Oldukça lezzetsizdi. Ekmekler resmen taş gibiy. Fotoğraftakinden bambaşka bir çorba geldi. İlk ve son siparişimdi.
...l
4 Ay Önce
mantı sos yoktu kaşık çatal yok yemekleri çiğ gelmiş bu ne biçim sorumsuzluk
...l
4 Ay Önce
Bence siz bu işi bırakın gidin mantı seven biri olaraktan mantıdan soğuttunuz beni teşekkür ederim
...s
4 Ay Önce
Bir daha bizden yemek söylemeyin der gibi yemek göndermişsiniz kesinlikle tavsiye etmiyorum ve hatta aldığınız paranın helal olduğunu düşünmeyin fasulye pişmemiş pilav kıtır kıtır ekmek 2 minin parça
...n
4 Ay Önce
O kadar kotuydu ki gozlemeyi yanik gondermisler urunler eksik icecegi eksik kesinlikle tavsiye etmiyorum
...z
5 Ay Önce
çorba fena değildi ama türlünün yerine gönderilen tavuklu nohutlu pilav hiç gönderilmeseymiş keşke hayatımda yediğim en kötü yemekti nohut diri tavuk didiklemeden bi haber soğuk kötüydü ilk ve son.
- Brokoli Çorbası200 TL
...z
8 Ay Önce
Bütün yemekler soğuk geldi tavsiye etmiyorum ve hiçbir yemekte tat ve tuz yok
...n
9 Ay Önce
çok kötü bir çorbayı fazla gördüler istediğim gibi gelmedi malzemeler pişman oldum tavsiye etmiyorum
...ı
10 Ay Önce
Listenizdeki menüyü sipariş ettiğim halde "ANA ÜRÜN" bakın başka bir şey değil "ANA ÜRÜN OLAN YEMEK GÖZLEME" nasıl konulmaz? Bu nasıl bir kontrol mekanizması? Ayrıca aldığım salata da konulmamış.
...k
11 Ay Önce
menü içeriğinde çorba yazmasına ramen çorba gelmedi
- Ayran (20 cl.)60 TL
...ı
6 Ay Önce
Hayatımda daha rezalet bir hizmet görmedim bezelye istedim nohut gelmis sarmaları sıcak istedim buz gibi gelmis içli köfteler parça parça boyle mi hizmet veriyorsunuz
...z
7 Ay Önce
Alakasız yemekler gönderildi rezalet tat tuz zaten yok birde a isteyip b lerin gelmesi
...u
8 Ay Önce
hic bir zaman istediğiniz ürün gelmiyor o yüzden kesinlikle sipariş vermeyin 0 olsa 0 verirdim o kadar net pişmanlık helal etmiyorum kesinlikle

