rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Tarihi Urfa Han Kebap

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Rossmann Ankara Optimum AVM, Ayaş Ankara Yolu Blv. 93 z C-11 (Giriş kat yan açık otopark tarafı Arabica yanı)
...l10.05.2026çok iyi buttan tavuk
...L04.04.2026Teşekkürler elinize saglık
...n09.03.2026elinize sağlık çok lezzetli bir çiğ köfteniz var ayrıca lavaş da güzel teşekkür ederim
...r18.12.2025Gayet lezzetliydi ve doyurucu
...r18.12.2025muhteşem sadece benim yorumumla 5 yıldız olacaksiniz heralde
...r08.12.2025herkese tavsiye ederim
...r03.12.2025lezzetliydi diyecek sözüm yok ama lavaştan bayat geldi yerinize geldik o günde kurumuş lavaştan geldi bilginize
...r14.11.2025mekanda yemiştik ne yaptık ettik Buradan da ulaştık size ellerinize sağlık çay için teşekkürler
...n28.10.2025gerçekten lezzetli yapıyorlar
...n28.10.2025Yine Her Zamanki Gibi Lezzetliydi
...ı23.09.2025Urfa gayet lezzetliydi yanında tatlı ve çay ikramı çok güzel düşünülmüş teşekkürler
...ş06.09.2025Hızlı teslım ettıler.Teşekkürler
...t27.08.2025Birincisi yemekler lezzetli ve sıcaktı. Hem tatlı hem çay ikramları da çok nazik bir davranış olarak eklemişler. Ellerinize sağlık.
...u18.07.2025mükemmel
...n11.08.2025çok iyi tavsiye ederim
...z01.07.2025Çiğköfteyi yapan usta…Yani doğulu olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam.Aşırı lezzetli ve mükemmel kıvamlı bir çiğköfte bayılarak yedik ellerinize sağlık.Lokma tatlısı ikram verdiler o da çok iyi
...a06.08.2025Çok başarılı ve lezzetli.. 23.00 de sipariş verdim..Sıcak geldi.. Soğumasını bekledik o derece..
...r31.07.2025Az önce ilk siparişimi teslim aldım çay için ayrıyatten teşekkür ediyorum çok nazik bir jestti yemekler çok lezzetli sipariş çok hızlıydı gönül rahatlığı ile tercih edilebilir emeklerinize sağlık…
...n23.07.2025tavuk şişin tadı çok güzeldi ve doyurucuydu. yanında gelen ikramlarda hem çoktu hemde lezzetliydi. Yanında gönderilen çayda çok güzel düşünülmüş. Tebrikler.
...o05.09.2025adananın tadı çok iyiydi ama yan malzemeleri biraz az geldi
...n03.11.2025lezzet güzel 4 kişilik yemeği 2 kişi söylememize ragmen incecik adana köftesi fındık lahmacundan az büyük lahmacun falan porsiyonlar küçük. ayrıca buz gibi geldi. son olarak ikram tatlı 1 lokma geldi
...i17.07.2025Adana kebabın yanına soğan koymayı nasıl unuttunuz bende bilmiyorum
...ı14.09.2025Gayet güzel ikramli temiz ellerinize sağlık
...u18.07.2025mükemmel mükemmel
...n11.07.2025Adana dürüm lezzetli değildi . lahmacun sanki küçüktü ama lezzetliydi emeğinize sağlık
...y08.07.2025yediğim en güzel tavuk dürümlerden bir tanesi olabilir.
...r03.07.2025Çok lezzetliydi.
...k27.06.2025lezzeti ve hızlı
...n05.12.2025lezzet güzel ancak porsiyonlar çok küçük 1 kişilik porsiyonla 1 kişinin doyması imkansız. sadece salataya para ödemek istesem zaten salata söylerdim
...n28.09.2025Antep lahmacun'un antep lahmacunla alakası yoktu. Ayrıca çok küçüktü. Yanında salata diye de havuç, turp ve maydonozdan ibaret küçücük birşey koymuşlar.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: srhgrupcaferestoran@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0781080231100001