rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Meze
  • Restoran Teslimatlı

Çılgın Balık

3.6 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
221 Sokak No:9/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z28.02.2026kalamar sıcak ve lezzetliydi fiyatı da çok uygun herkese tavsiye ederim
...r10.02.2026Çok doyurucu
...m04.12.2025genel olarak mezeleri lezzetli. Ama atomuna bayılıyorum.
...e24.10.2025hayatımda içtiğim en güzel çorba abartmıyorum.
...u02.09.2025Sardalya tava tazeydi epey teşekkürler
...n31.08.2025Efsaneydi, özenle ve söylendiği saatte geldi
...İ06.08.2025ilk defa siparis verdim..hem servisten hem balığın salatanın tadını çok sevdim.basarili
...n19.07.2025Porsiyon olarakta, tat olarakta çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...ş13.11.2025Sipariş 18.45-19.00 teslimat belirtmemize rağmen 17.15 te geldi. Soğansız istediğimiz salata da soğanlı geldi. Yıllardır bildiğimiz bu firma bu akşam bizi çok şaşırttı. Ürünler lezzetli ve güzeldi
...R04.10.2025kalamar hamur haline gelmiş yenmedi salata çok azdı bu dört yıldızında kurye için veriyorum güler yüzü icin
...n14.09.2025Lezzetli ama fiyat tartışılabilir
...r02.09.2025bozuk çipura geldi ve hayatımda yediğim en kötü kalamardı paranızı çöpe atın daha iyi bu yorumuda üstte kalsın diye 4 yıldız işaretledim
...n22.08.2025Çılgın aldım daha farklı şeyler bekliyordum ama gelen de fena değildi emeğinize sağlık
...n22.08.2025Barbun dediği balık Karadeniz barbunu tadı da istavrit gibi haricinde zamanında ve temiz geldi
...Ş25.06.2025Balık güzel, salata çok iyiydi..Kolay gelsin..
...ç17.05.2026Hızlı geldi fakat balıklar çok kuruydu
...K28.08.2025cok güzeldi sıcacık geldi
...n21.02.2026Gelen kurye ile calisilmamasi tavsiyedir
...ü06.02.2026Balık midemi rahatsız etti, normalde olmuyordu, ilk defa taze değil gibi geldi. Hamsi konusunda bundan sonra şüpheliyim
...k19.06.2026yanmaya yakın kurumuş bir şekilde geldi hamsiler çocuklar içindi yiyemediler üzücü oldu
...K28.02.2026Simsiyah yağ benzeri bir madde ile pişirilen hamsiler o kadar kötüydü ki geçen seferki lezzete aldanarak sipariş vermiş oldum. Lütfen kalitenizi bozmayın bir kere aldatırsınız müşteriyi
...n14.02.2026lezzetsiz
...l30.12.2025500 TL ye 200 - 250 Gr küçük bir çipura yollamak .. İnsanlarla cidden dalga geçiyorlar! Ne gramaj yazıyor ne birşey birdaha asla sipariş vermeyeceğim bir yer. Tek yaptıkları yemek sepetini suçlamak .
...n21.12.2025Hayatımda hiç balık pişirmedim bundan daha iyi pişirirdim bitarafı kapkara bi tarafı hiç pişmemiş
...n02.12.20251 saat gelmesini bekledim geldiğinde buz gibiydi ayrıca porsiyonları doyurucu görünmüyor yiyemedim hemen iade oluşturdum gelip aldılar zaten sardalya söylemiştim kesinlikle fiyatını hak etmiyor
...n27.11.2025Sipariş çok geç ve çok soğuk olarak geldi porsiyon olarak çok küçüktü umduğumu bulamadım
...k18.11.2025Hayatımda yediğim en kötü balık diyebilirim verdiğim paraya acıdım küçücük kupkuru tatsız tuzsuz
...n16.10.2025sadece kalamar güzeldi balıkların arası çiğdi şuşi istemedim çöpe attım ama kalamar güzeldi onun için bir yıldız
...n11.10.2025balıklar istediğim saatin dısonda geldi ve soğuk geldi post cihazı istedim post cihazı gelmedi
...k30.09.2025fava ekşiydi. salata kötüydü. atom idare eder. çok geç geldi. malesef ilk ve son siparişim oldu
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Sebahat Dural

Çılgın Balık