rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Waffle
  • Express Delivery

Always Waffle

Express
Rating 4.4 out of 5 stars, 83 reviews
Pınar Cd. 22.C
...i6/16/2026Böyle bir rezalet yok kendilerinin abonesiyiz
...i5/31/2026Her zamanki gibi bol malzemeli ve lezzetli
...y5/17/2026Burdan gidip çok aldım aşırı güzel fiyat biraz yüksek sadece
...u5/16/2026efsaneeeee çok begendim verdiğim para sonuna kadar helal olsun iki kişi yiyoruz doyurdu .elinize emeğinize sağlık 😍
...ü5/6/2026Çok çok iyiydi. Notu dikkate alıp, kırmayıp frambuaz sos eklemişler. Elinize sağlık
...z5/4/2026çok iyi
...u4/24/2026çok güzeldii
...r4/15/2026Mükemmel.5 yıldız
...r4/1/2026Tam zamanında geldi, lezzetliydi ancak taşıma sırasında çok karışmıştı. Görüntü olarak iyi görünmüyordu. Ama lezzetinde herhangi bir eksiklik yoktu.
...a4/1/2026cok cok guzeldi bundan sonra hep alirim
...k3/25/2026kurye çok kibardı teşekkür ederim.
...n3/23/2026İnanılmaz lezzetli ve her seferinde yazdığım nota dikkat ederek özenle hazırlanmış bir şekilde geliyor . Ellerinize sağlık.
...ğ3/5/2026Bolll malzemeli bayıldımmm muz yerıne cılek koydurdum allah razı olsun bol koydular
...ğ2/27/2026Lezzett herzamnakş gibi harıka ama çilek azdı ya :(
...r1/27/2026Hediyeniz için tesekkürler 🙂
...k1/24/2026Hayatımda yediğim en güzel waffle dı. Bir tanesi iki kişiye yeter de artar.. favorim special olan. Kurye de hızlı geldi paketleme şahaneydi.
...n1/22/2026kendinizi hiç bozmayın waffle mükemmel anahtarlık için teşekkür ederim teslimat ya gayet iyi ve hızlıydı
...n1/18/2026efsane birşey hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz. Çok temiz ve çok güzel bir yer ve müşteri notları dikkate alınıyor alın!!!!!
...n1/2/2026Harika, tekrar alacağım
...a12/25/2025Herzman çok iyi çok çok iyi
...u12/24/202510 yıldız olsa verirdim harika harika harika
...R12/24/2025gerçekten nefis. oğluma doğum günü pastası yaptım. harika oldu.😊 elinize sağlık.
...u12/22/2025Harikaydı gerçekten çok beğendik. Lezzeti malzeme bolluğu vs çok başarılı idi ellerinize sağlık
...ğ2/19/2026Hızlı bir şekilde geldi. Gayet güzeldi devamlı bir şekilde sipariş veririm sadece muz az olsun yazmıştım muz hiç az değildi baya vardı ordan 1 puan kırdım onun dışında mükemmel.
...n1/3/2026Güzeldi
...l1/3/2026Lezzetli çok güzel ama bu defa biraz soğuk geldi. Ellerine sağlık
...l4/15/2026waffle bowl göndermiş siniz yanlış geldi
...n3/18/2026İçine çikolatayla temas etmiş meyve doldurmuşlar sadece, asla yoğun bir çikolata tadı alamadık ve meyveler çikolata az olduğu için dahada ekşi hissettirdi. Tatlı krizine çözüm değil kesinlikle.
...ç2/25/2026Severek yesem de bu sefer maalesef bayat ve soğuktu. ( normalde sıcak geliyor. )
...ç2/15/2026Kurye arkadaş waffle i çalkalamış galiba tamamen dağılmıştı kutu içerisinde. Tadı çok güzel diye 2 vereceğim maalesef.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday14:0022:00
Sunday13:3022:00

Restaurant information

KEP Address: emre.adiguzel.1@hs09.kep.tr

MERSIS number: