rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Restaurant Delivery

Ana Ocağı Ev Yemekleri

Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Sanayi 6 Sk. 13/a
...n3/7/2026ustamızın ellerine sağlık hızlı geldi
...i3/6/2026yapan usta Türkiyede tek
...k1/6/2026Hiç şüphe etmeden rahatça sipariş verebildiğim tek yer olabilirsiniz hem sıcak geliyor hem iyi pişmiş hem baharatı tadında hem eksiksiz cidden elinize sağlık teşekkür ederim.
...ı11/2/2025Yemeğim çok lezzetliydi elinize sağlık ayrıca kurye gerçekten çok güler yüzlü ve samimiydi birşey aldığımıza pişman eden kuryeler yerine bu tip insanları daha çok görme dileği ile.
...a10/25/2025anne eli değmiş gibi çok güzeldi
...ı10/24/2025herşey çok güzeldi elinize emeğinize sağlık.
...n10/23/2025elinize sağlık çok güzel olmuş kalitenizi korumanız dileği ile 🙏🏻
...I7/25/2025Çok lezzetli ve doyurucuydu, ellerinize sağlık çok güzel olmuş, kuryede gayet hızlı ve sıcak getirdi
...ş8/29/2025Gerçekten harikaydı ellerinize sağlık
...t8/24/2025Kuryeleri çok ilgiliydi, çok memnun kaldım. Müşteri memnuniyetini gözeten işletme gözümde her zaman 5 yıldız. Üstüne bir de yemekler sıcak geldi ve lezzetliydi.
...ı8/18/2025Son zamanlarda yediğim en iyi pilavdı diyebilirim elinize sağlık.
...m8/15/2025Pilav tane taneydi hızlı ve sıcak geldi ikram icin teşekkür ederim.
...a8/14/2025hediye için teşekkürler kurye hızlı geldi
...ı8/14/2025Biz de böyle bir yer bekliyormuşuz demek ki.Tek kelime ile harika çok teşekkür ederim ilginiz ve lezzetiniz için.
...a8/10/2025lezzetli, karnım acıktığında gece sipariş verip her seferinde memnum kalıyorum
...a8/9/2025tavuk çok lezzetliydi pilav tane taneydi annemin pilavından daha güzel olmuş ellerinize sağlık ikram için de ayrıca teşekkürler
...n8/8/2025Güler yüzlü kurye lezzetli yemekler
...t8/8/2025Lezzet harika kurye hızı mükemmel ayrıca ikramlar da şahaneydi kaliteli lezzet kaliteli hizmet
...r7/28/2025herşey harika, hem çok hızlı geldi hem de herşey çok güzeldi ayrıca tatlı ikramınız için de teşekkür ederiz
...i7/26/2025İkram için teşekkürler. Lezzetliydi.
...ç7/26/2025Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık gerçekten çok memnun kaldık ve sabahın o saatinde harika jestiniz notunuz kuryenizin nezaketi için de çok teşekkürler 🥰
...v7/15/2025yemek sıcak ve lezzetliydi. kurye çok hızlı memnun kaldik
...n7/11/2025Gayet sıcak doyurucu ve lezzetli
...E7/8/2025Yemekler harika lezzetli ve personel çok hızlı ve güleryüzlü teşekkürler :)
...m6/28/2025çok lezzetli yapmışsiniz
...k9/2/2025Geç ama sıcak geldi
...r10/26/2025160 TL para veriyoruz iki kişi 320 TL verdik ne doyduk ne tat aldık yazık verilen paraya
...a9/8/2025Kurye iyiydi hızlı geldi kuru fasulye sadece sudan ibaret ne tat ne tuz vardı içli köfte ise içli köfte bile demek istemiyorum değişik bi tat değişik bi hamur kötüydü
...i8/1/2025Diğer siparişler güzeldi lakin karışık tosta kadar. İçindeki sos ekşimsi tat veriyordu hadi o neyse de kekik ne alaka? Yiyemedim.
...n10/7/2025kolesterolünüz varsa tavsiye ederim çünkü tadı tuzu hiçbir şeyi yoktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0006:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Ebru Beste Yardımcı

Ana Ocağı Ev Yemekleri