- Ev Yemekleri
- Express Teslimat
Bornova Çorba
Bornova Çorba Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
çok güzeldi teşekkürler
...z
4 Ay Önce
çorba lezzetliydi hastayken iyi geldi
- Tavuk Suyu Çorbası325 TL
...N
5 Ay Önce
notuma dikkat etmişsiniz, çok teşekkür ederim mükemmel herşey kesinlikle tavsiye ederim.
- Kelle Paça Çorbası425 TL
...i
5 Ay Önce
Ezogelin die sipariş verdik tarhana gibi bir çorba geldi ilk ve son siparişimdi yorumlara aldanarak sipariş verdim tat tuz yok maalesef
...a
9 Ay Önce
İlk kez denedim tadı çok güzeldi. Hep sipariş ediyoruz.
- Kelle Paça Çorbası425 TL
...a
9 Ay Önce
Harikaydı tadı özenle hazırlanmıştı
- Kelle Paça Çorbası425 TL
...a
9 Ay Önce
Tadı güzeldi.güvenle sipariş edilebilir.
- Kelle Paça Çorbası425 TL
...n
9 Ay Önce
çorba çok sıcak ve enfesti ellerinize sağlık. ayrıca kurye arkadaşa da teşekkürler
- Karışık Çorba440 TL
...y
9 Ay Önce
Kuruyeniz iyi biriydi adamsın reis
- Mercimek Çorbası250 TL
...z
10 Ay Önce
çok teşekkür ederım Kuryenız zamanınsa gettrdı
...r
9 Ay Önce
Mercimek iyi, ezogelin kötü
- Mercimek Çorbası250 TL
...l
3 Ay Önce
Ezogelin gibi değildi hiç
...n
5 Ay Önce
Ekmek bayattı
...u
10 Ay Önce
yanında pide ekmek ve salata göndermeleri güzel ama maalesef mercimek çorbası kötüydü bitiremedim :(
...a
2 Ay Önce
Hiç zahmet etmeseydiniz suyun içine baharat koyup gönderseydiniz buradaki yorumlar da nasıl beğenmiş çorbayı anlamadım
...ş
3 Ay Önce
mercimek çorbası sipariş ettim su gibi geldi
...n
4 Ay Önce
Çorba sadece undan ibaretti. Çok gereksiz tuzluydu.
...n
4 Ay Önce
Kelle paça çorbası full su
...n
8 Ay Önce
Vasattı corba rezillik
...L
10 Ay Önce
Bu çorbaya kaşık göndermemişsiniz biz bunu elle mi içeceğiz bu nasıl bir hizmet ya
...k
10 Ay Önce
Çok kötü mercimek ve ezogelinle hiçbir alakası yok garip bi tad var
...y
10 Ay Önce
Explorer gelin istedim ne geld anlamdım su gibi ve acı
...ç
11 Ay Önce
Hayatımda yemeğe çalıştığım en kötü çorba
...r
11 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü çorbaydı çorba değil resmen su yedim hiç beğenmedim en boş verdiğim paraydı.
...z
11 Ay Önce
Lezzetsiz.mercimek çorbasından sadece un tadı geliyordu

