- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Efsane Pide & Kebap Restaurant
Efsane Pide & Kebap Restaurant Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
Beyti istedim çabuk geldi. sıcaktı. eti de lezzetliydi kaliteliydi belli.
...n
1 Ay Önce
Gerez
- Lahmacun165 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
- Ayran (30 cl.)60 TL
...n
1 Ay Önce
Mükemmel
- Lahmacun165 TL
...n
1 Ay Önce
Siparişimi hazırlayan ustaya teşekkür ediyorum. Ancak bu kadar özenli ve lezzetli hazırlanabilirdi. Hayırlı işler diliyorum
- Sarma Beyti Kebap425 TL
...n
1 Ay Önce
Tek kelime ile harika
- Lahmacun165 TL
...n
2 Ay Önce
Lahmacun gerçekten çok güzelde hızlı ve sıcak geldi isminin hakkını veriyor
- Lahmacun165 TL
...n
2 Ay Önce
İngilizlerin bi lafı vardır am amazing bu arada kurye çok iyiydi :)
- Kıymalı Pide300 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...ğ
2 Ay Önce
Burdan yemeyenin aklı yok bu kalite ve fiyat inanılmaz kırıkkaledeki en iyi pide lahmacun burda bunu bize yediren efe ustama ve yunus ustama selamlar saygılar büyüksünüz
- Lahmacun165 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...n
3 Ay Önce
Fevkaladenin fevkinde sıcak ve hızlı geldi
- Poşet1 TL
- Lahmacun165 TL
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...n
4 Ay Önce
Pide gerçekten çok lezzetliydi bu 3. Siparişim her seferinde memnun kaldım uygun fiyata gerçekten kalite ve lezzet bu arada kurye arkadaş çok efendi ve kibar
- Kaşarlı Pide300 TL
...k
1 Hafta Önce
Üç beş parça tavuğu yağda kızartıp göndermişler,yanında domates soğan biber hiçbişey yoktu,tavuk şiş mangalda pişmesi gerekir,bu kadar kötü olamazdı,yazık günah verdiğimiz parayada getirene götürenede
...k
1 Ay Önce
4-5 parça tavuğu yağda kızartıp göndermiş,pilav bildiğin hamur olmuş,çöpe gitti nimet,yazık günah,yağda kızartacak olsam evde yapar yerim.
...a
1 Ay Önce
Cok sertti lahmocun
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
...n
1 Ay Önce
K.bakmayin yemeğe de saygısızlık olmasın ama yemekleriniz çok kötüydü Beytiniz zehir gibi acı ve eskimiş salça tadı vardı hem acidan başka tad yoktu ciddi söylüyorum hayatımda böyle bir BEYTİ yemedim
- Lahmacun165 TL
...k
1 Ay Önce
Yemek dokulmüş lezzet sıfır et kiremitte et yok tövbe bidaha
...k
2 Ay Önce
İçinde kuşbaşı bulan şanslıdır,lahmacun gibi ince ve küçük bir hamura bir avuç bildiğiniz yağ parçacıkları,domates biber koyup göndermişler,çöpe gitti nimet yazıktır,günahtır.
...n
2 Ay Önce
İlk ve sondu
...z
3 Ay Önce
et kokmusdu dırek cöpe atık
...u
3 Ay Önce
yemek siparisden 1 saat 20 dakika sonra geldi geldiginde sogumustu is yeribi aradigimizda sahibi piskin piskin bide ramazandan sinra duzelir bisey olmaz dedi
...l
4 Ay Önce
Lezzet sıfırdı kötüydü beğenmedik .

