rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Wraplab

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
44. Sk. 11 A
...a23.06.2026ayyy şa ha ne... indirimden söyledim o nedenle pek bir beklentim yoktu. ama böyle bir hız ve böyle bir lezzet beklemiyordum. porsiyon olarak da dolu dolu geldi. sanki dün açılmış gibi bir özen var
...K12.06.2026geldiğinde çok sıcaktı ve neyse ki katılaşmamıştı🙏🏻üstündeki peynir parmesan değildi, tavuğu azdı ama genel olarak lezzetliydi.🩷 yine de her şey için teşekkürler,,🥲💌
...z05.06.2026inanilmazdiii
...ş24.05.2026Çok beğendim hem temiz , hem lezzetli porsiyonlar doyurucu teşekkürler
...K14.05.2026tavuk sıcacıktı, 2 kişi bölüştük. keşke mezenin de porsiyonu tekrar eskisi gibi büyük olsaydı 💔💔
...a27.04.2026Sıcak ve lezzetliydi teşekkür ederim
...i19.04.2026Beğenerek sipariş veriyorum. Özveriniz ve ufak hediyeniz için teşekkür ederim 🙏🏻
...r17.04.2026Her zaman sıcacık ve taze
...K17.04.2026İlk defa denedim, çok lezzetliydi..Minik ikram içinde teşekkürler..
...t15.04.2026Çok lezzetliydi elinize sağlık
...K06.04.2026kendin yap dürümünüzden sonra denedim. makarna ve krema birbirine geçerek soğumuştu ama yine de kâsenin lezzeti bozulmamıştı, kurye yağmurdan dolayı geç kalsa da 5 yıldızı hak ediyorsunuz🥲🙏🏻
...r02.04.2026İlk defa söyledim ve kesinlikle devamı gelecek enfes lezzetliydi özellikle porsiyonların doyuruculuğuna bayıldım. Diyetteyiz diye makarnanalı kaçamak yapalım dedik ama bir tencere enfes makarna yedik.
...n22.03.2026Uzun zamandır yediğim en iyi bowllar ve wrapler iş yerinde ki herkese önerdim bizim yemek molaları artık burdandır ellerinize emeğinize sağlık teşekkür ederiz❤️
...u17.03.2026Baya doyurucu
...i16.03.2026asiri doyurucuu
...K12.03.2026severek yapıldığı çok belliydi, içi o kadar doluydu ki… ayrıca dışarıdan yediğim en sağlıklı ve en güzel dürümdü💗💗💗💗
...l27.02.2026Severek yedim
...p27.02.2026çok lezzetliydi
...N22.02.2026Porsiyonu tazeliği sosu harikaydı, gerçekten tutku yarattı
...ı13.02.2026Çok lezzetli idi. Çok hızlı geldi. Teşekkürler
...i13.02.2026lezzet ve özene bayıldım küçük hediyeniz için ayrıca teşekkürler:)
...ı12.02.2026Yemek çok lezzetli idi. Porsiyon büyüktü. Küçük hediye için teşekkürler.
...i05.02.2026Yemek çok güzeldi ve sıcacık geldi. Küçük jest için teşekkürler ☺️
...n30.01.2026Süper tertemiz hızlı ve özenli
...r22.01.2026Gayet lezzetli ve doyurucuydu. Özenli bir şekilde paketlenmişti. Porsiyonu yeterince boldu. Teşekkür ederim
...z22.01.2026Makarna da patates salatası da çok lezzetliydi özellikle makarnanın sosu ve taze olması farklı kılıyor.Kesinlikle deneyin
...u22.01.2026Hem lezzetli hemde doyurucu elinize sağlık
...K15.01.2026ne 2-3 çatalda yanma hissi verdi ne de resminden farklı. fodmap/glutenle bir sorunum olmasaydı dürümünüzü & kâsenizi de denemek isterdim. işletme olarak güvenilir hissettirmiştiniz, doğru çıktı<3
...a01.01.2026Yediğim en güzel bowldu çok lezzetliydi ellerinize sağlık.Kurye de kibardı
...ç12.12.2025Gercekten cok guzel cok lezzetli ve cok doyurucuydu elinize saglik, kucuk hediyeniz icin de tesekkurler
Monday,Tuesday11:0020:45
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:1522:45
Sunday12:1520:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: doksanikigida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0309073116100001

Satıcı Ticari Unvanı

DOKSANİKİ GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Wraplab