rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Yaren Pide

4.1 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Kötekli Mah. 249 Sok. No:3/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n10.06.2026o kadar sıcaktı ki usta pideyi sanki benim mutfakta yapmış gibi lezzeti de yerindeydi teşekkür ederim
...n20.05.2026kaşarlı efsane
...n19.05.2026Yemeğin hakkını veriyorsun kral
...a30.04.2026Harikaa
...k24.03.2026Lezzetli fakat biraz geç gelebiliyor
...n16.02.2026elinize sağlık. yemeği çok geç getirmeleri dışında bir sorun yaşamadım.
...n06.02.2026Eksiksiz ve Çok hızlı geldi. Herşey çok güzeldi. Sadece acısız diye belirtmeme rağmen acılı geldi.
...r26.01.2026Efsaneeeeee
...k10.10.2025Lezzetli
....22.09.2025mükemmeldi
...N26.07.2025hızlı, lezzetli ve özenli
...n21.05.2026Lahmacun benim damak tadıma pek hitap etmiyordu, kuşbaşılı kaşarlı oldukça lezzetli ve eti bol
...y19.06.2026hamuru biraz kalındı
...r05.05.2026hızlı ve lezzetli geldi.
...t14.10.2025Lahmacunlar cok kucuk ama güzeldi
...r03.10.2025Lezzet olarak güzeldi fakat lahmacunu acılı istedim üzerine pul biber sürüp yollamaları tadını kaçırmıştı.
...n18.06.2026doyurucu değil porsiyonlar küçük
...E25.01.2026 Pidenin ekmeği pişmesi, kıtırlığı ise gayet güzeldi. ama ana unsur kuşbaşı et ve et sanki salçalı bir sos ile soslanmis, biraz garipti, tuhaf geldi ve pek güzel değildi.
...r11.01.2026Reis bi ıslak mendil peçete falan koysaydın
...m18.10.2025lahmacun guzel ama soguk geliyo isitmak durumunda kaldim :(
...n20.05.2026Lezzetli porsiyonlar 1.5 sipariş edildiğinde doyuracak şekilde
...n07.05.2026Lezzet güzel su dahil düşünülmesi çok hoş, fiyatlar biraz daha cep dostu olabilir teşekkürler
...ü08.10.2025Kuşkaş çok iyiydi ama kıymalıya biraz acı atabilirmişsiniz ama ellerinize sağlık yine de çok güzeldi
...a01.09.2025Siparişi getirirken kuryeyi arı sokmuş çok üzüldüm çok geçmiş olsun🙏🏻 Buna rağmen siparişim geldiğinde sıcacıktı. Kurye çok güleryüzlüydü. Pideler de çok lezzetliydi. Kurye 5 yıldızdan fazlası...
...m29.08.2025tadı güzeldi elinize sağlık
...z04.07.2025Gayet güzel tadı tavsiye ederim ama yanında çok ekmek gönderiyosunuz israf olmasın.
...e24.10.2025Tatları güzeldi ama teslimat süresi çok uzundu o yüzden yemekler biraz soğumuş, daha hızlı gelirse güzel olur elinize sağlık
...a13.10.2025tadı güzeldi sıcak geldi ve kurye de hızlıydı
...u15.05.2026Usta lahmacunu nasıl kötü yapabildiniz ? Bilmiyorum böyle gelmiuordu bu. Lahmacun canavarı (ben) ilk defa kendimi yemek için zorladım
...w04.05.2026duble gibi değildi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:55
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hüseyin Dekin

Yaren Pide