rider-banner-icon
  • Burger
  • Restoran Teslimatlı

Gosht Burger

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
2511. Sk. 11
...n25.06.2026tek kelimeyle şahaneydi . buram buram kalite kokuyor . gerçek et yediğini fark ediyorsun .
...n25.06.2026Tat cok iyi
...r24.06.2026ya arkadaş ben az önce gerçekten hamburger yediğimi yerken bu kadar keyif alabileceğimi hiç düşünmez dim patates se taze ve çok lezzetliydi elinize sağlık teşekkür ederim
...ş23.06.2026teslimat çok hızlıydı kalite mükemmel ellerinize sağlık
...ş18.06.2026Porsiyonlar büyük ve doyurucu fiyatlarda gayet uygun herkese tavsiye ederim
...k16.06.2026Mükkemmel bir restorant
...ş16.06.2026Tadı güzel, gramajda yerinde ama biraz geç geldi. Bu sebeple soğuk geldi lakin tahmini teslim zamanının içerisinde olduğu için bundan yıldız kıramayız. Onun dışında güzeldi, elinize sağlık..
...t08.06.2026Gerçekten tadı harika ve mükemmeldi hakkını veriyorsunuz tebrik ederim siparişimi getren kuryeyr ayrıca teşekkür ederim yanlış adres girmeme rahmen hızlı ve sıcak getirdi süpersiniz her anlamda 👏
...k08.06.2026ET ET ET KRALLIĞI <3
...a02.06.2026tek kelimeyle mükemmel
...s30.05.2026kaliteli a da z ye
...z28.05.2026Sıcacıktı eti çok lezzetliydi bayıldımm
...n26.05.2026Gayet geçerli ilk defa denedim bidaha isterim
...N26.05.2026yine yeni yeniden harikaydı damakta tat bırakan gercek lezzet mutlaka denemelisiniz 👍🏼👏🏼
...ş25.05.2026Son zamanlarda yedigim en guzel et burger.
...s25.05.2026hızlı ve sıcak geldi. soslar güzeldi .
...ş25.05.2026BAYILDIM🤩 et çok yumuşak ve pişme kıvamı tam yerindeydi et yediğinizi anlıyorsunuz ilk yiyişimdi ama asla son olmayacak çok begendim ellerinize saglık 😍
...ı25.05.2026Etin lezzetine bayıldım
...ş24.05.2026Mükemmeldi elinize sağlık eti lokum gibi kesinlikle deneyin
...n22.05.2026Çok iyi çok güzel
...u21.05.2026yemek güzeldi fakat çok geç geldi
...n22.05.2026Yedim en güzel burger olabilir çok güzel sıcak geldi tavsiye ediyorum 👍🏻
...u20.05.2026mükemmel
...n19.05.2026en kaliteli malzemeleri alıp evde yapsam anca bu kadar lezzetli olur elinize sağlık muhteşem 💯😍
...z17.05.2026Burgeri cidden büyük ve doyurucuydu içindeki tavuk gayet çıtır sulu ve baharatlıydı tavsiye ederim
....16.05.2026Çooook güzeldi kuryeniz de yine çok nazikti, teşekkür ediyorum
....12.05.2026Hayatımda yediğim en güzel burgerdi gerçekten her şeyi tam anlamıyla mükemmeldi. Bundan sonra tek yemek adresim, ayrıca kuryeniz çok mütevazı bir insandı onu da ayrıca belirtmek istedim teşekkürler
...u09.05.2026mükemmeldi çok beğendim teslimatta hızlıydı
...e07.05.2026Sıcak geldi her zamanki gibi hızlı ama bu sefer etin kokusu çok ağır geldi
...p26.04.2026Gayet iyidi sicak ve taze geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ali.evin1@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ALİ EVİN

Gosht Burger