- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Sbarro Pizza
Sbarro Pizza Değerlendirmeler
...l
3 Gün Önce
mükemmel.mel.pizzq yediğimizi.anliyoruz
...u
1 Hafta Önce
herşey çok güzel di
- Orta'lı Menü380 TL
- Tereyağlı Fırın Patates (Küçük)85 TL
...u
1 Hafta Önce
İndirim olunca peynirliden alırdık bu sefer peynirler tam erimemişti ama yine mükemmeldi. Fırında patates efsane.
- 2 Orta Pizza Fırsatı610 TL
- Tereyağlı Fırın Patates (Büyük)95 TL
...n
2 Ay Önce
Sürekli Dominos yiyen birisi olarak şimdiye kadar pizza yememişim. Her anlamda harikaydı. Hamuru, malzeme doluluk oranı güzeldi.
- Orta Boy Italiano Pizza (31 cm.)345 TL
- Orta Boy Süper Karışık Pizza (31 cm.)355 TL
...k
2 Ay Önce
Hızlı geldi, Lezzetliydi.
- 2 Orta Pizza Fırsatı610 TL
...r
11 Ay Önce
Lezzetliydi
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...e
3 Ay Önce
Hamuru çok kuru ve tadında bi eksiklik var gibi , malzemeler bol, kurye hızlı ve güler yüzlü, mağazada da yedim personeller güler yüzlü
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...a
11 Ay Önce
aslında lezzetli ama çok az malzemeydi
...n
2 Ay Önce
Lezzeti çok güzeldi ama bu sefer nedense çok soğuk geldi.
- Coca-Cola (33 cl.)60 TL
- Orta Boy Italiano Pizza (31 cm.)345 TL
...n
5 Ay Önce
Piyasadaki pizzacılara oranla hızlı ve yıllardır lezzeti, kalitesi değişmeyen tek işletme. Sadece kurye ile ilgili olduğunu düşünüyorum daha sıcak olabilirdi ve kurye arkadaş daha özen gösterebilirdi
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...u
6 Ay Önce
Hep alıyoruz ama indirim olunca. İndirim yokken başka yerli firmalardan alıyoruz. Pizzanız çok güzel ama indirim varken. 😂👍🏻
- 2 Orta Pizza Fırsatı610 TL
...u
6 Ay Önce
Harikasınız, indirim oldukça sizden alıyoruz. İndirim olmayınca yerli firmalardan alıyoruz. 😂 Yine indirim olunca alırız. Bugün sipariş vermek için girdim indiriminiz yoktu başka yerden aldık. Nasip
- 2 Orta Pizza Fırsatı610 TL
...n
2 Ay Önce
3. defa söyledim. Her gelen bir öncekini aratıyor🤣 İlkinde herşey çok güzeldi. 2. de soğuk ama yine fena değildi. 3. de hem soğuk hem malzeme azalmış🤣
- Coca-Cola (1 L.)75 TL
...t
7 Ay Önce
her yere zeytin olmasin yazdığım halde zeytinden başka bisey yoktu desem yeridir
...z
1 Hafta Önce
İnanılmaz kötüydü sabaha kadar midem bulandı
...z
1 Ay Önce
Pizza soğuk. patates yanık.
...n
1 Ay Önce
Ben sizinle inatlaştım. Her seferinde daha kötüsü geldi maalesef. 4. de pes ettim. Herhalde bir daha tercih etmem artık. İlk gelen pizzanın tadı mükemmel iken her seferinde bir öncekini arattı.
...z
2 Ay Önce
Bozuk turşu koymuşlar salata yok birde çalkalayıp getirmişler pilav turşu tavuk çorba olmuş yazık para alıyorsunuz zehir ediyorsunuz yemeği
...y
6 Ay Önce
Ayran siparişi verdim gelmedi ama ödemem alındı. Pizza berbattı
...u
10 Ay Önce
Bu sefer soğuktu ve anlamadığım şekilde malzemesi önceki siparişlerime oranla az gibiydi. Tekrar sipariş ederiz ama bu sefer bir farklılık vardı tam anlayamadım. Bir de indirim kupon vs. Yok! Neden?
...n
11 Ay Önce
ürün cokgec geldi ayrıca ürün soğumuş denecek başka bir şey yok
...i
11 Ay Önce
Pizza buz gibi geldi ketçap tadı çok yoğundu pizzanın sosunda hiç beğenmedim



