rider-banner-icon
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Lavinia Waffle

4.4 üzerinden 5 yıldız, 58 inceleme
356. Sk. 84/C
...z15.12.2025Hayatımda yediğim en güzel waffle dı ilginiz için de çok teşekkür ederim .
...r30.11.2025cok iyidi
...z29.11.2025cok yer gezdim cok tatlı yedim ama böyle cikolatasından meyvelerinden hic kasmamanız o kadar güzel ki favorimsin lavinia
...z14.11.2025Kafede yediğim gibiydi birazcık soğumuştu oda normal çikolatası ve meyve oranı çok iyiydi
...k08.08.2025Tüm tatlıları harika⭐️⭐️⭐️⭐️
...r22.07.2025Tadından Servis hızına, paketlemesine kadar her şeyiyle çok güzeldi teşekkür ediyorum
...r26.05.2026Evime gelen en güzel paket. Çikolata müthiş. Meyveler taze. lakin fiyatına göre küçük ve basit kalıyor, bu fiyata daha doyurucu tatlılar yenir
...z16.12.2025lavinia roll ün icindeki kremayı beğenmedim ama yine de güzeldi
...l09.12.2025Her zamanki gibi çok lezzetli idi ama sanki porsiyonlar küçülmüş gibi geldi.
...l12.04.2026çikolatası kaliteli değildi
...r16.10.2025Pankekler yanık ve soğuktu o yüzden tatları çok da iyi değildi ama yenilebilir
...ş16.06.2026birçok defa sipariş verdim lezzet 10 üzerinden 10 fakat kuryenin tavrı hiç hoşuma gitmedi üstelik yanına para üstü de almamış paranızın üstü dükkana mı kalsın bahşiş mi olsun diyor 🥲 bilemedim
...n16.08.2025Emircan diye bir kurye getirdi siparişimizi güler yüzlü ve teslimat da hızlı oldu . waffle çeşitleri güzel daha önce de dükkanda yeme fırsatım oldu tavsiye ederim
...l14.12.2025Çok sevdiğim bir yer ama mekanda çok güzel olan wafflelar eve serviste nasıl bu kadar kötü olabiliyor şaşırıyorum. Bir tarafı yanıktı tamamen. Mekandaki tadı arıyoruz, biraz daha özen lütfen
...k07.08.2025istediğim meyveler yoktu, olandan fazla koyarlar diye düşündüm, yanıldım. seçtiğim çikolatalar malzemelere vs yalan olmuş. verdiğim paranın yarısı bile etmezdi. ilk açıldığında her şey bol boldu
...r05.08.2025Kivi yoktu meyveler yumuşaktı ve hamur yumurta kokuyordu
...u21.01.2026Söylediğim tatlı çok alakasız birşey geldi tadı çok kötüydü resmen bayattı Birdaha asla sipariş vermem
...m10.11.2025bozuk geldi kurye arkadaşımız sallayarak getirmişti daha öncekiler güzeldi bunda neden böyle geldiğini anlamadık
...ı23.09.2025Hiç Beğenmedik Eşimle. Waffle Söyledik Bütün Malzemeler Bulamaç Gibiydi Ve Çok Hamuru Çok Soğuktu Hiç Beğenmedik Tavsiye Etmiyoruz. 😡😡
...I21.09.2025Ürünleri çok yağlıydı hiç beğenmedim ve soğuktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: akhisarlaviniakahve@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0025112847000001

Satıcı Ticari Unvanı

AKHİSAR LAVİNİA KAHVE GIDA VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Lavinia Waffle