rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Meze
  • Pilav
  • Express Teslimat

Pilavcı Abla

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 47 inceleme
Doğanşehir Sk. No:16/A
...r28.06.2026Pilavlar sıcacık ve lezzetliydi paketleme de çok özenliydi ellerinize sağlık 🫶
...n28.06.2026Her zaman sipariş veriyoruz ve lezzet her zaman aynı güzellikte, güzel paketleme ve notlarınız için teşekkürler, elinize sağlık
...n20.06.2026Çorba ve sarma menü harikaydı doyurucu ve dolu dolu. Küçük güzel notunuz içinde ayrıca teşekkür ederim.
...k17.06.2026Tam bir anne lezzeti anne eli herşey mükemmel ve harika ellerine sağlık :)
...r16.06.2026Notunuz için teşekkür ederim gerçekten mükemmel di elinize sağlık
...m14.06.2026çok sıcak ve çok hızlı geldi. çok lezzetli.. küçük notunuz için de teşekkürler :)
...ş14.06.2026Üşenmemişler bir de güzel not eklemişler, değerli hissettim, buzdolabına astım. yemekler zaten lezzetli :) . Teşekkürler...
...n02.06.2026her zamanki gibi harikasınız
...n18.05.2026ilk kez söyledim gerçekten çok güzeldi elinize sağlık
...r04.05.2026Şuana kadar yediğim en lezzetlisi :))
...r04.05.2026Bağımlısı oldum hep burdan yiyiorum artık
...i03.05.2026İnan bana eskişehirde daha iyisi yok
...z24.04.2026Sipariş notu ayrı incelik gerçekten işini severek yapanlardan harikasınız pilavcı abla hiçbir siparişimde üzmediniz teşekkür ederim
...ş23.04.2026elinize ve kaleminize sağlık lezzette süperdi notta
...n14.04.2026Her seferinde bu pilavı bu kadın nasıl bu kadar güzel yapabilir aklım almıyor. Eline koluna sağlık . Açıldığından beri yiyorum harika bir pilav yiyorum
...l17.03.2026İftar için sipariş vermiştim Çok teşekkür ederim
...n15.03.2026kuru - pilav konusunda tek adresim elinize sağlık
...n15.03.2026her zamanki gibi çok lezzetliydi
...z07.03.2026İşlerini severek yaptıkları o kadar belli ki, küçük notlar ve o yemekteki lezzet bunu gösteriyor. Harika
...t28.02.2026Bir pilav ne kadar iyi olabilirse o kadar iyi gönderilen notlar da cabası :)
...n06.02.2026yemek harika zaten ama sarma efsane
...n01.02.2026Sarmalar yine efsaneydi🫶🏻 aynı lezzeti bulduğuma o kadar sevindim ki yemek sepeti’nde yeni görünce başkası sandım ama siz olduğunuzu anlayınca çok mutlu oldum notunuz için ayrıca teşekkür ederim😌
...u21.01.2026Tadı zaten çok güzel notlar da dikkate alınıyor pilavları eksik kaldığı için çok tatlı jest yapmışlar teşekkür ederim
...k13.05.2026Başarılı olsa da fiyat/performans anlamında 5 yıldız diyemem.
...z15.02.2026Sadece pilavı yedik dolma ve turşu çok kötüydü
Monday,Tuesday11:0022:00
Wednesday,Friday11:0021:00
Thursday11:0021:15
Sunday11:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: