- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Başak Pide & Lahmacun
Başak Pide & Lahmacun Değerlendirmeler
...r
2 Hafta Önce
hızlı geldi, hamuruda gayet büyüktü, yorumlar olumsuz olmasına rağmen aldığım hizmet gayet güzeldi.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Yumurtalı Pide300 TL
- Coca-Cola (1 L.)120 TL
...u
1 Ay Önce
Bir numaralı lahmacun restorantımız adamlar bu işi biliyor lahmacun hiç rahatsız etmedi çok lezzetli çok memnun kaldık
- Lahmacun130 TL
- Coca-Cola (1 L.)120 TL
...a
2 Ay Önce
cidden çok beğendim servis hızlıydı, ve çok lezzetliydi hamuru yumuşaktı malzemeleride boldu ellerinize sağlık❣
...ç
4 Ay Önce
Bu firmaya bayılıyorum
...u
4 Ay Önce
çok güzeldi çok beğendim hem sıcak geldi hemde doyurucuydu indirim sayesindede uyguna geldi kesinlikle tavsiye ederim 😍😍🌸
- Lahmacun130 TL
...u
1 Hafta Önce
lahmacun kuru digerleri iyiydi
- Sebzeli Kaşarlı Cantık Pide150 TL
- Kıymalı Cantık Pide120 TL
- Sütaş Ayran (1 L.)120 TL
...n
6 Ay Önce
hb
...ş
6 Ay Önce
Malzeme içeriği çok azzzz
...r
2 Hafta Önce
Tadı güzel degıl
...n
3 Hafta Önce
Lahmacunu küçük be içi boştu rezildi
- Kuşbaşılı Pide320 TL
...r
3 Hafta Önce
sipariş 1.30 ila 2 saat arasında teslim edildi. lahmacun ve pide vasat.
...e
7 Ay Önce
Resmen geviş getitdim Lahmacun desem lahmacun degil pide desem pide degil ayrica 4 defa aramama rahmen kurye iki dk ordayız diye diye 40 dk gecti tek guzel olan yanı salatanin bol olmasiydı
- Sütaş Ayran (1 L.)120 TL
...n
8 Ay Önce
Hepsini üst üste koymışsunuz birbirine karışmıştı gerçekten ne yediğimizi anlamadık
- Lahmacun130 TL
...r
3 Ay Önce
yediğim en kotu cantik pideydi
...n
5 Ay Önce
Tavsiye etmem
...y
6 Ay Önce
lahmacun çok kötüydü hamuru sert içi yok denecek kadar azdı
...ş
6 Ay Önce
Soğuk geldi
...n
7 Ay Önce
Lahmacun tadı bile yoktu ve soğuk ıslak şekilde geldi cantık desen bomboş ilk defa bu restorandan arkadasmla siparıs verdik bidaha da vermeyiz
...t
9 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu kestir desen yetiştirdi pişmiş desen pişmiş değil bildiğin çiğ hamur üstünde kıyma koysam da lezzetli olur
...l
9 Ay Önce
Normal lahmacun söyledim fındık lahmacun boyutunda göndermişler asla tavsiye etmiyorum
...e
3 Ay Önce
Paranıza yazık tadı kötüydü
...l
10 Ay Önce
Cola yerine ayran yolladılar telefon açıp sorduğumda karışıklık olmuş diyorlar cola ve ayran karıştırılması en kolay ürün zaten :):):)


