Alan sokak 5...n6/10/2026Bu tavuk şiş yasal mı? Bu kadar lezzet şüpheli :)
...r5/31/2026kalite Herzman bir numara herkese tavsiye ederim
...r4/21/2026şahane On numara Kasabada en İyi lezzet Herkese Tavsiye ederim
...r4/10/2026Turgutlu gibi yemek kültürü olmayan yere göre baya iyi
...n2/24/2026super
...n2/22/2026çok kötü tadı pişmanlık
...p2/10/2026Çok lezzetliydi ellerine sağlık
...a1/30/2026Ürünler lezzetli ve porsiyonlar doyurucuydu. Tam bir fiyat performans işletmesi, kesinlikle tavsiye ediyorum.
...ı1/18/2026son derece lezzetli ve doyurucu mezeleri 10 numara hediye içinde çok teşekkür ederiz
...ı1/17/2026Tadı porsiyonu herşeyi mükemmel gerçekten çok beğendim sadece menüye ayran da koyarsanız güzel olur
...n1/18/2026Çok güzeldi elinize sağlık aşırı beğendim
...r1/15/2026satıcının iletişimi mükemmel yemekler mükemmel son zamanlarda Turgutlu'da verdiğim en iyi sipariş 🍀
...l1/10/2026Adana sı Urfa ile köfte arasında bir tada sahip olmasına rağmen çok lezzetli patates kızartması sıcacık mezeler de beni benden aldı heleki ikram olarak ayran koymaları da unutulmaz favori mekanım oldu
...ı3/20/2026Pişirme süresi az daha uzatilabilir,elinize sağlık.
...ı3/15/2026Mezeyi azaltmışlar onun için söylüyordum
...v2/23/2026Gerçekten lezzetliydi. Porsiyon olarak da normaldi ama yanında garnitür yoktu salata pilav vs. Ama genel olarak güzeldi.
...z2/22/2026Tavuk gayet güzeldi fakat yanında garnitür azdı ve tam pişmemişti diri kalmıştı. Mezeler de gerçekten taze ve güzeldi.
...l1/18/2026mezeleri çeşitli güzel lezzeti de güzel fakat tavuk fazla pismemisti ayrıca 1 saatte getirdiler o yüzden 3 puan
...n3/2/2026yediğim en lezzetli en güzel Adana kebab idi bundan sonra favorim burası ayrıca mezeler bol ve çok güzeldi ellerinize sağlık
...s3/20/2026Lavaş çok az koyulmuş
...ş6/22/2026İlgi alaka sıfır lezzet desen yok ızgara değil sanki suda haşlama tavsiye etmiyorum.
...u6/6/2026çok tuzlu baharatlı
...l2/28/2026Resmen kokuyordu kuzu pirzola söyledik ama kuzu değildi koyundu resmen gerçekten kötüydü pişman olduk tavuksa köftede kötüydü Allah affetsin zordan yarısını yedik yarısı kaldı siparişde aşırı gecikti
...l2/28/2026İftar için söylemiştik kömür gibi yanık kuru çok kötü 👎
...r2/19/2026selam daha öncede birçok kez sipariş vermiştik hep çok memnun kaldık hep tavuk şiş veriyorduk bu defa kanat verelim dedik ama keşke vermeseydik bildiğiniz çiğ tavuk geldi biz yiyemedik kediler verdik
...k5/9/2026Çok kötüydü soguktu yarım saat yazıyor ama yemek 75 dakikada geldi tavsiye etmiyorum
...n1/26/2026köftelerin içi çiğ tavuklar ise yanmıştı hiç yakıştıramadık böyle bir şey beklemiyorduk olmamış
...k1/24/2026Hayatımda yediğim en boş, en kuru dürümleri yedim sanırım. Lavaş arası lavaş resmen. Fiyat olarak düşük olarabilir fakat yinede bu kadar kötü dürüm satmanın cezası hapis olmalı.
Monday,Friday,Saturday00:0004:00
Monday,Tuesday,Saturday11:0023:59
Tuesday,Wednesday00:0005:00
Wednesday,Thursday11:1523:59
Thursday00:0003:45
Friday11:4523:59
Sunday00:0004:15
Sunday14:0023:59
Legal Name
Kardelen Konuş
Kıvırcığın Yeri Steak