rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Milklaç Işıklar

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Atatürk Caddesi 30/A
...u23.06.2026Gayet lezzetli ve tazeydi ikramınız için de çok teşekkür ederiz
...n12.06.2026Mükemmel lezzet
...r20.04.2026Helva taze ve cömertti teşekkürler.
...k25.03.2026İlk defa sipariş verdim Antep fıstıklı olan çok güzeldi ama çikolatalı olan biraz bi ağızda hamur çiğniyormuşsun gibi geldi
...ı27.01.2026gayet güzel
...z14.01.2026Tek kelimeyle harika. Mutsuz ve sıkıcı geçen bir günde bu lezzet bizi çok mutlu etti. Elinize emeğinize sağlık ✨
...n29.12.2025Müptelasıyım.
...n29.12.2025Milklaç bizim evimiz
...n29.12.2025Sıcacık irmik altı dondurma, klasik lezzet
...k13.10.2025İlgi alaka super tesekkurler
...a24.08.2025Efsane lezzetli tatlılar
...ü07.08.2025çok güzel sıcacık geldi irmik helvası teşekkur ederiz elinize sağlık
...r29.06.2025Ĥem tez ĥem de cux tatli. turistim ban, amma cux seviyorum bu tatliyi. fiatleride guzal. memnunum
...n18.03.2026Spoonful lezzetli ve cok hafif dondurmalı helvanın dondurması ayrı kapta gelse daha iyi olur cok erimis oluyor
...a23.04.2026tadında lezzetinde sorun yok da her seferinde ya tahin ya yer fıstığı unutuluyor dikkat ederseniz çok seviniriz ellerinize sağlık.
...m09.03.2026Yer fıstığı koymayı 2 dir unutuyorsunuz...
...n23.02.2026İrmikten fazla dondurma vardı. Daha öncekinde böyle değildi. Yanlışlık oldu sanırım.
...u13.07.2025Büyük söylememe rağmen standart boy kadar vardı
...ü29.12.2025Teslimat güzeldi, ben helvayı daha dağılan cıvık sevdiğim için bana hitap etmedi, kalıp gibiydi
...s03.06.2026Açıklama kısmında belirtmeme rağmen yine tahin koyulmamış yine eksik malzeme gelmiş sürekli aynı şey oluyor
...i21.05.2026Tahin ve ceviz istemiştim kabak tatlısına koyulmamış sırf o yüzden söylemiştik bir sürü pasa verdik bir de böyle olacağını bilseydik söylemezdik
...ı13.05.2026Tahin ceviz işaretledik. Zahmet edip de yollamamış
...a04.04.2026Büyük boy sipariş verdim, minicik bir kap geldi çok şaşkınım gerçekten. bu siparişte tek büyük olan hüsranım oldu... hata yapıldığını ve telafi edileceğini umuyorum...
...m02.03.2026Her yere akmış bir şekilde geldi. Tadı da bi garipti.
...a16.02.2026Çok çok kötüydü hepsi trileçe hayvan gibi şekerli profiterol hayal kırıklığı çok katı sevmedim asla hak etmiyor bozmuşlar
...k16.10.2025Yarım kilo söyledim tencere tabanında kalan Yerini göndermişsiniz birde üzerine bastırıp hamura çevirmişsiniz berbattı
...n26.08.2025Sütlaç eski ve kurumuşdu çok kötüydü bayat dıelinde kalanı yüklemiş siteye
Monday,Tuesday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Saturday,Sunday10:1523:59
Wednesday,Thursday00:0001:00
Wednesday,Thursday,Friday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0168130034100001