Pınarbaşı Cad. NO:31/B...r12/4/2025biraz soğuk geldi ama tadı ve malzeme olarak gayet güzel
...r12/4/2025bol malzemeli kaşarlar içinden akıyor du
...k11/25/2025Bilerek 5 yldz verdim.Google Ayvalık tostu yazar mısınız en azından görseli felan nasıl olur ekmeği nasıl olur en azından görürsünüz. gönderdiğiniz şey Ayvalık tostu değil hamur arası salam sucuk du.
...r11/24/2025harika bol bol malzeme
...n11/15/2025malzemelerin tadi hem çok iyi hemde asiri dolu uzak olmasına rağmen hep burdan söylüyorum
...n11/3/2025Çoook iyiydi hem dolu dolu hem de malzeme kaliteliydi
...r10/7/2025Paketleme ürün kalitesi gayet iyi ve lezzetli ❤️
...Z10/7/2025Malzemelerinize bişey demiyorum.Servis hızlı sıcak geldi.Ayvalık tostunun ekmeği iyi değil malzemeler dağılıyor.Puan kırmayacağım. Sebebi daha önce isim değişimi önceki ayvalık tostunuzu bildiğim için
...a9/26/2025Sıcacık geldi , yanına da bir de minik gofret vardı teşekkür ederim. Kurye de çok hızlı bir şekilde teslim etti . Gayet lezzetli elinize sağlık. Teşekkür ederim.
...z9/26/2025Tost sıcacık ve gayet lezzetliydi tavsiye ederim
...l9/26/2025Harikaydı Tşkler
...m9/18/2025Tostlar çok güzeldi. Teşekkür ederiz.
...l9/17/2025çok iyiydi👍👍👍
...r9/11/2025ilk siparişimdi devamı da gelir harikaydı
...l9/9/2025tostun yanında yazmamasına rağmen domates ve salatalık gönderilmiş tostun yanına iyi gitti beğendim teşekkürler
...r2/10/2026Siparişi asla dikkate alınmıyor kaşarlı tost söyledim sucuklu geldi iki defa aynı sorunu yaşadım
...k11/11/2025Lezzet güzeldi sıcak bir şekilde de geldi ama atom tosta göre malzemesi azdı.
...a10/15/2025Yediğim en kötü ayvalik tostu ,lütfen biraz özen gösterin...
...u9/25/2025Sıcak ekmek plastik kaba koyulmaz ekmek nemlenip ıslanıyor folyoya sarıp kaba koyabilirsiniz
...t4/23/2026Geç geldi soğuktu hem de karışık istedim peynirli geldi
...r6/10/2026kötü yapanda mac 15 yaşında bir çocuk yanında turşu dahi vermediklerini söyledi ketçap mayonez dahi verilmedi 3 dilim domates azıcık patat kızartması verildi yanında 😂
...r4/20/2026Tostun içindeki sucuklar hiç pişmemiş ekmek çok sertti
...a1/10/2026Kötü
...r12/5/2025sosisi bile sakınan tek işletme
...r11/24/2025Tost o kadar kötüydü ki yarısını bile yiyemedim. Ketçap sıcaktı işlenmiş et o kadar kızartılmışki yakılmış muhtemelen o tostu çöpe aracağım iyi olan tek şey soğan halkasıydı.
...ü10/31/2025çok soğuk geldi kurye geç almista olabilir ama tost pakette çok beklemiş.
...i10/14/2025kaşarlı istemiştim ama karışık gelmiş maalesef tek yıldız
...ç10/12/2025Yediğim en kötü tost ve aşırı yağlı
...i10/8/2025Çok yağlıydı ama teşekkür ederim
...m10/6/202510 dakikalık yer 55 dakikada geliyor birde soguk geliyor ayıptır tostu soguk yedikten sonra ne anlamı var acaba kuruyeye birde para ödüyoruz soğuk gelsin diye böyle devem edin başarılı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0022:00