3093. Sk. 6/A...n24.06.2026Ah bide ekmek ve kola gelse tadından yenmez
...u24.06.2026Makarnanın sosu kıvamı pişme şekli gerçekten çok güzeldi ellerinize sağlık
...n19.06.2026aci domates soslu makarna harbiden cok aciymis hahahahd hafif acidir nolcak yaa diye dusunerek almayin. sweet chili hafif aciliydi ben cok begendim guzel bir tat oldu elinize saglik
...r09.06.20262 nolu şefim eline sağlık baya güzel olmuş sana 5 yıldız bile az
...u29.05.2026mantı çok seviyom
...k21.05.20262 kodlu sefin eline saglık cıdden asırı guzeldı. ben bıdaha kesın soylerım!!!
...z18.05.20262 kodlu şefin ellerine sağlık, tüketici ile böyle sıcak bir bağ kurup üreticiyle bu kadar yakın hissettirmeniz gerçekten harika. mantı ve güzel düşünceniz için teşekkürler
...n17.05.20262 numaralı şefinizin ellerine sağlık çok güzeldi:)) sadece tuz bir tık fazla geldi bana ama yine de keyifle yedim
...n16.05.20264 nolu personel hazırlamış eline sağlık cok güzeldi
...u11.05.2026çoh eyi,4.şef
...y08.05.20263 numaralı personel telefonundan hazırlanan şeyler soslu makarna çok güzeldi sosu bol tuzu yerindeydi ve makarna tam olması gerektiği gibi pişmişti teşekkürler vere mantı
...T30.04.20262 kodlu personelin ellerine sağlık. cidden çok lezzetliydi ayrıca doyurucuyduu. <3
...n30.04.2026vallahi hep söylerim haftada 2 3 bazen 4 kere söylerim tadı zaten tarif edilmez el emeği ile yapılması ayrı Bi güzellik ama keşke ekmek de koysalar cok daha güzel olur 2 numaralı kişiye teşekür ederim
....28.04.20263 kodlu personelin ellerine sağlık. Gerçekten çok lezzetli ve doyurucuydu. 15 dk içinde teslim edildi. İlginize ve emeğinize sağlık <3
...K24.04.2026Tuz oranı biraz yüksekti onun dışında porsiyonu, mantının pişmişliği mükemmeldi
...u14.04.20263 numaralı personeliniz benim favorim eline emeğine sağlık
...u12.04.20263 numaralı personelinizin ellerine sağlık
...z12.04.2026Buradan verdiğim 2. siparişim bu. Ve tüm samimiyetimle söylüyorum; sanırsınız anne eli değmiş gibi. Mantısı, sosu ve yoğurdunu bolca koyuyorlar emeğinin hakkını fazlasıyla veriyorlar <3
...a11.04.20265 kodlu arkadaşa çok teşekkürler çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...r10.04.20262 kodlu personelin ellerine saglik lezzeti olsun porsiyonu olsun super gercekten cok tesekkurlerr
...r10.04.20262 numaralı personel arkadaşa ve getiren kurye arkadaşa teşekkürler gece geç saat olmasına rağmen yemek sıcak ve lezzetliydi
...z07.04.2026bu işletmenin puanlaması niye bu kadar düşük anlamış değilim. Mantı siparişi verdim mantı da yoğurdu da sosu da bol şekilde konuldu. hatta o kadar çok mantı koymuşlar ki bitiremedim bile
...u28.03.2026biz daha önce mantı yememişiz bu ne boyle hem acılı hem dolu dolu kıymalı nerden alıyorsanız nasil yapıyorsanız boyle devam edin bence
...i17.06.2026Lezzetli ama mantıların içi boş denilecek kadar çok az
...z05.05.2026servis çok özenli streçe sarılmasından ıslak mendilin kalitesine kadar. ama ben mantıyı yerken içi boş mantı makarna sandım içine de baktım kıyma göremedim. ama yine söylerim lezzetliydi
...r18.03.2026mantı gerçekten güzel ama notu önemsemiyolar.
...r23.02.20262
...r14.03.2026Elinize sağlık . 2kodlu personelinize teşekkürler
...k09.03.20263 numaralı arkadaşa selamlar,isteğimi kırmamış,çok lezzetli çok memnun oldum ellerinize sağlık
...n05.03.2026Mantı güzeldi sosu biraz daha fazla olabilirdi veya yanına koyarsanız daha iyi olur bence bir dahakine notlarda belirteceğim öyle olursa daha güzel olur
Monday,Tuesday,Sunday00:0004:00
Monday17:1523:59
Tuesday17:3023:59
Wednesday00:0003:30
Wednesday17:0023:59
Thursday,Friday00:0003:45
Thursday16:3023:59
Saturday10:4523:59
Sunday18:0023:59