rider-banner-icon
  • International
  • Breakfast & Börek
  • Restaurant Delivery

Mado

Rating 2.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Bahçelievler Mah. 156. Cadde No:3-13 İyaş AVM Mado
...l3/20/2026hiçbi yerde bu kadar güzel supanle yemedim be özsütte ne başka tatlıcılarda, profiterol olarak ise özsütten başkasını tanımam ama burada kesinlikle fırın sütlaç dondurma ve supangle yiyin
...z7/14/2025Tostun bazlama ekmeği lastik gibiydi ve servis gelmedi
...l3/20/2026supangle ve fırın sütlaçı tavsiye ederim kesinlikle , bi kere de bunları deniyim dedim ama bana göre değilmiş beğenenler olabilşr tabi yine de kötü değildi sadece malzemesi az geldi bana
...n10/11/2025çok geç geldi söylemeyin bir yıldız tatlı da tadı yoktu
...s6/11/2026Pasta kaymış şekli bozuk geldi. 12:30 da teslim edeceğiz dediler saat 15 gibi geldi.
...n6/5/2026Her iki siparişim gelmedi başka ürün göndermişler
...n6/4/2026Siparişi saat 9.30 da verdim saat 11 de geldi
...n5/5/2026hayatımda yiyemediğim tek pasta
...n3/27/20262 saat sonra geldi arıyoruz cvp verilmiyor bile
...l2/23/2026Servis paketleme çok kötü sipariş çok geç geldi soğumuştu salatayi ve içeceği göndermemişler aramasam göndermeyeceklerdi yemek parça parça soğuk ve pakette ezik büzük geldi hiç memnun kalmadım
...n2/7/2026Tiramisu bozulmuş keşke bitti deseydiniz
...n1/25/2026Köy kahvaltısı diye bi sürü para verip aldık kuru kayısı yoktu ceviz yoktu börek yoktu. Göndermeyecekseniz madem neden listeye yazıyorsunuz. Hiç olmadı bu yakışmadı madoya.
...i1/1/2026Waffle sipariş ettim ve siparişi verdikten yaklaşık 1.5-2 saat sonra teslim aldım. Waffle aşırı soğuktu kutunun içinde nasıl sallandıysa kutunun sol tarafında katlanarak toplanmıştı ve aşırı pahalıydı
...ş1/1/2026Özür dileyerek hiç beğenmedim.Eminim yerinde yesem daha güzel olurdu.Yoğurtlu tavuklu tantuni söyledim bana tek dürüm şeklinde tavuklu wrap geldi.çikolatalı frambuazlı pastanın içinde çikolata yoktu:(
...l12/19/2025Eksik ürün gönderiyorlar telafiside yarım saat sonra geliyor ilgi sıfır
...n11/18/2025Börek kokuyordu asla böyle madodan beklemezdim
...k11/4/2025göndermiş olduğunuz pastanın görseldeki ile alakası yok. arayıp söylediniz çikolatalısı var diye tamam dedim ama bitter çikolatalı bayat ve bir dilim pasta göndermek nedir ya taş gibi ve bayattı
...n9/27/2025biten ürünler sepete attık sonra arandık yok diye, gelen börek de bayattı, hemde ne dünya para ödedik bayat böreklere,misafire de mahçup oldum
...R9/4/2025Börek bayattı malesef
...a11/11/2025Paranızla rezil olmanın tek adresi. Ciddi miktarlar ödeyip karşılığında sadece 2 saatte gönderilen 2 adet zeytin ve hıyarla bakışabiliyorsunuz. Fiyat performans 2/10
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:45

Restaurant information

KEP Address: ispartarestaurantisletmeleri@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

ISPARTA RESTAURANT İŞLETMELERİ VE İNŞAAT SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Mado