rider-banner-icon
  • Seafood
  • Express Delivery

Ayabakan Balıkçılık

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Name Sk. 35/B
...z6/4/2026favori balikcim yaz kış sayenizde balık yiyoruz elinize emeğinize saglik
...ş3/8/2026Çok güzel ve sıcacık geldi. İyi pişmiş olsun demiştim aynen istediğim gibiydi. Çok teşekkürler
...y12/18/2025Çok güzeldi teşekkürler 💐
...n12/7/2025Balık lezzetliydi .1,5 kg balığın yanında ekmek gelmemesi çok şaşırttı.Yemek geldi ekmek almaya gittik malesef.Bu nedenle puan kırmaya kıyamadım ama dikkate almanızı öneririm.
...n11/12/2025ekmeğe sarılan kağıt kokmuyordu ekmek kokmuyordu bu bile büyük bir avantaj ekmekler bayat değildi tazeydi balıklar tazeydi lezzetliydi
...n11/6/2025Kedilerimle birlikte hamsikuşu ziyafeti çektik :) elinize sağlık
...ı11/4/2025Her hafta sipariş vermeye başladım, balık taze iyi pişmiş, ekmek ve salata eksiksiz geliyor, hız konusuda gayet iyi, gerçekten keyifle yedik, emeğinize sağlık.
...t11/4/2025Siparişim adeta dumanı üstünde geldi. İnanılmaz sıcak ve lezzetliydi. Mükemmeldi çok teşekkür ederim. Kurye arkadaşımıza da çok teşekkürler iyi çalışmalar dilerim.
...ı11/1/2025Hızlı sıcak ve eksiksiz teslim edildi ayrıca notları dikkate alıyorlar, gerçekten keyif alarak yedim.
...ş10/29/2025Baliklar tam ayarinda pismisti tuzu da yerindeydi cok hizli ve sicak geldi tesekkur ederiz
...n10/11/2025Tam vaktinde ve sıcak geldi teşekkür ederiz
...ı10/9/2025Eksiksiz geldi, ama havalardan muhtemelen gelirken soğumuştu biraz, onun dışında güzeldi.
...l10/5/2025Çorbası harika ve çok sıcak geldi. Ekmek arası hamsi kokoreçi denemelisiniz.
...p9/27/2025Gayet güzeldi.
...r9/23/2025Ekmeği , balığın pişmesi, lezzeti ve teslimat hızı her şey çok güzeldi teşekkürler
...k9/19/2025gerçekten çok lezzetliydi balık kılçıksızdı salata da çok güzeldi ellerinize sağlık 🙏👍👍
...u1/30/2026hamsikusu cok lezzetliydi gerçekten. rokalar biraz kendinden geçmişti sadece ama onemli olan baluk😊
...Ş11/29/2025Gayet lezizdi. Kasa fisini de yolladiklari icin ayrica tesekkurler cunku cogu restoran yollamiyor!
...e2/14/2026Salata getirseydiniz iyiydi. Geç geldi biraz.
...i2/7/2026Paketleme kötü olduğu için soğumuş olarak geldi
...m1/14/2026Ağır kokuyordu ve soğuk teslim edildi. Unutmayınız ki salata ve ekmeksiz servis ediliyor. (Hatta limon bile yok.)
...u12/10/2025baligin porsiyonu cok kucuktu ve fazla pismisti
...l10/14/2025Kalamar eksik geldi.
...r9/24/2025Balık lezzetli ancak yanında ekmek olur zannetmiştim:/
...k2/8/2026Porsiyonlar menüde görüldüğü fotoğraflardan çok daha küçük somon söyledik kuyruk kısmını göndermişler o da küçücüktü çupra da aynı şekildeydi
...ş12/27/2025Vasat
...Ş12/7/2025Resmen yanmislar. Onceki siparislerimde hep cok iyiydi. Hayal kirikligi oldu benim icin. Yazik!
...r6/8/2026servis cok kalitesisdi paketleme felaket..birdaha asla sipariş vermem
...r3/25/2026çok yakın olmasına ragmen balık aşırı soğuk geldi,teşekkür ederim
...k3/3/2026ekmek arası salata yedik, günah yaa, para almasını biliyorsunuz, balık bir lokma koymuşsunuz, almayın
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0019:45

Restaurant information

KEP Address: yigit.ercan@hs01.kep.tr

MERSIS number: