rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Börekçi Sezgin Usta

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yunuseli Blv NO:151/A
...ı21.06.2026Sıcak gönderildi.. Bütün çeşitleri ayrı ayrı güzeldi.. Elinize sağlık
...m18.06.2026çok teşekkür ederim ikramınız için ayrıca teşekkür ederim bir de eski not kayıtlı kalmış kusura bakmayın 🙏🙏🙏🙏
...m17.06.2026çok teşekkür ederim lezzet on numara ayrıca ikramınız için de çok sağ olun💖💖💖🥰🥰🥰
...m16.06.2026her sey çok lezzetli ağlamak istiyorum
...m15.06.2026her şey o kadar lezzetli ki… burası vazgeçilmezim oldu resmen. ellerinize sağlık çok teşekkür ederim 💗💗💗
...u11.06.2026mükemmel taze börekler. ayrıca ikram göndermişlerdi 🧡🧡🧡
...k04.06.2026teşekkürler her şey iyidi ayrıca ikramınız için teşekkür ederim
...n03.06.2026evde yapsak ancak bu kadar boll cevizli olabilirdi. Bayram tatlimiz sizdendi . teşekkürler
...n03.06.2026hepsi harikaydı teşekkürler
...n03.06.2026Bayram tatlimiz sizdendi çok taze ve lezzetliydi teşekkürler
...m31.05.2026ellerinize sağlık çok lezzetliydi teşekkür ederim 🫶🏻🌸
...r29.05.2026Teşekkürler
...e26.05.2026herşey mükemmel ikram için teşekkür ederim kazancınız bol olsun
...r25.05.2026Börek çok lezzetli ayrıca ikram için teşekkürler
...m25.05.2026her sey cok lezzetliydii💖💖
...m23.05.2026her sey taze ve çok lezzetliydi ayrıca cevizli baklava yediğim en iyisiydi ellerinize emeginize saglık cok tesekkurler 🙏🏻🥰💗💖
...ş23.05.20269 aylık hamileyim eşim de işte olduğu için tek kahvaltı edemiyordum sizi ilk kez denemek istedim verdiğim siparişin üstüne sizin de ayrıyetten koyduğunuz ürün için çok teşekkür ederim
...a21.05.2026Harikaydı hediyeniz için teşekkür ederim
...r21.05.20261 tost söylüyorum 2 gönderiyor. böreğin porsiyonu normalden çok fazla geliyor ve yetmiyormuş gibi ikram gönderiyor. Mükemmelsin🙏🏻
...n21.05.2026Son zamanlarda lezzeti fiyat/performansıyla ve güzel ikramlarıyla favori işletmem oldu. Gidip kendiniz alsanız ancak bu kadar sıcak olur
...n20.05.2026Her zaman ki gibi dolu dolu ve sıcacık geldi. İkram için teşekkür ediyorum.
...i20.05.2026Börekler efsane hep buradan alıyorum ikram için de çok teşekkür ederim.
...r18.05.2026Gayet güzel bir servisti. Teşekkür ederim
...t17.05.2026Neredeyse her hafta mutlaka alışveriş yapıyorum börekleri pastaları tatlıları herşeyi harika ve sürekli ikram gönderiyorlar teşekkür ederim ellerinize sağlık
...i16.05.2026İkram için teşekkür ederiz.
...u16.05.2026🌸
...n14.05.2026tazecik ve büyükler . ikraminiz için ayrıca teşekkür ederim iyi çalışmalar.
...n14.05.2026porsiyonlar doyurucu gayet yeterli. baklava ilave etmişsiniz ek olarak çok teşekkür ederiz. sadece dereotlu poğaça içinde peyniri biraz daha arttirmaniz temennimle iyi çalışmalar dilerim
...r14.05.2026Börekler leziz ve porsiyonlar aşırı büyük!! İkram baklava için teşekkür ederim ❤️
...a09.05.2026Börekler sıcacıktı ikram için teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: