rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Dessert
  • Express Delivery

Lezzet Lokantası

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 97 reviews
CarrefourSA Market-Lezzet Arası Restoranı (Restoran, CarrefourSA mağazasının içinde, sol tarafta) Limonluk Mah. Vali Hüseyin Aksoy Cad. Palmcity AVM, Yenişehir/MERSİN
...u6/6/2026İkram tatlı bile göndermişler çok düşünceliler ellerinize sağlık
...r5/17/2026teşekürler güzeldi ama biraz yağ fazlaydı
...I3/17/2026İkramları çok güzeldi. Lezzetliydi yemekleri
...i3/11/2026gerçekten çok lezzetliydi ellerinize sağlık paketleme vs çok güzeldi
...l3/8/2026iftarlar ikramlar için teşekkürler
...l2/18/2026İçine hastanede yattıgımız için tatlı da koymuş ponçikler🫶 paketleme ve lezzet güzeldi başarılar dileriz
...ş2/15/2026gayet doyurucu ve lezzetliydi teşekkür ederim 🥰
...k2/14/2026Her şey çok lezzetliydi yapanların ellerine sağlık ayrıca çok hızlı geldi
...n1/27/2026Cok güzel çok doyurcu ellerinize sağlık.
...y10/19/2025Herşey güzeldi teşekkürler
...u9/24/2025Lezzet konusunda gercekten sasirtmiyor porsiyonlari gayet doyurucu
...i8/23/2025Menü çok güzeldi fakat kuru fasülye biraz az tuzluydu elinize sağlık
...e8/21/2025Teslimat hızlı yapıldı yemekse oldukça doyurucu ve lezzetliydi
...k8/12/2025kapanmasına çok az kaldığı için sipariş içeriğim kalmamıştı ödediğim ücretin çok üstünde bi karşılık verdiler çok lezzetliydi çokta memnun kaldım ince düşüncelerinden
...k8/9/2025Çok güzeldi🫶🫶🫶🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶❤️❤️❤️❤️
...r4/30/2026Klasik Soslu bir bamya bekliyordum daha farklı bir şekilde geldi, tadı güzeldi ama keşke yanında ekmek de gönderilseydi. Tatlı için teşekkürler 🙏
...u4/18/2026ekmeksiz sevkiyat..ama yemek lezzeti çok iyi
...n3/16/2026Tatlı ikraminiz için teşekkür ederim ☺️ yağlama da lezzetli ama biraz soğuk geldi , sıcak olabilirse iyi olur tabi 👍🏻ve porsiyonu daha fazla olursa daha doyurucu olur.
...k9/8/2025elinize sağlık herşey güzeldi ama bamya soğuk mu servis ediliyor bilmiyorum sıcak olsa daha güzel olurdu
...N6/11/2026Tüm ofisi alıştırdım, herkes söylemeye başladı farklı platform dahil fakat bu menüde üzdü. Herkese ikram tatlı bende yok:) çatal kaşık peçete yok , önceki siparişlere göre porsiyon az
...n4/26/2026paketleme güzeldi, patates de, ama karışık sebze bu renkli biber ile havuç değil. genel olarak yemeği beğenmedim.
...l1/9/2026Salata hariç lezzeti güzeldi, notlar dikkate alınmadı. Yerine göre fiyatı yüksek
...ç8/28/2025Bulgur pilavı siparişime pirinç pilavı gönderilmiş,bulgur pilavı kalmadıysa bilgilendirme yapılsaydı keşke.,Çorba lapa lapalaydı,en azından bir iki dilim ekmek koyulabilirdir yanına
...n9/11/2025çorba iyiydi ama fasulye ve pilav gercekten lezzetsizdi. isletme sahipleri cok kibar ve dusunceliler catal kasik unutuldu diye arayip özür dilediler ama fasulye ve pilavı daha lezzetli yapmalilar.
...g3/4/2026Gayet lezzetliydi, ikramlarınız için de teşekkürler
...l6/9/2026Çorba soğuk ve farklı gelmişti, normalde çok çok daha iyi bir restorandır
...u5/12/2026kaynatılmış bulgur pilavı olarak ve pişmemiş fasulye tanelerini içeren tatsız bir yemek..2 yıldız muz ve zaman için
...z5/4/2026yemekler buz gibi geldi. Kuru fasulyede sadece yemeğin suyu vardı fasulye koymamışlar. Bu son sipariş oldu tebrikler.
...t2/10/2026Gerckten yemekler çok kötü idi,bamya yediğim en kötü bamya idi cacık desen su gibi
...z10/21/2025kuru fasulye aşırı salçalı, tadı kaçmış
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0020:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0203001707102126