- Etli Ekmek
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Azra EtliEkmek
Azra EtliEkmek Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Harikaydı on numara hizmet hiç korkmadan söyleyebilirsiniz
- Adana Dürüm (130 gr.)350 TL
...k
1 Ay Önce
çok güzel ve lezzetliydi ellerinize sağlık tşkr ederim
...u
3 Ay Önce
çok lezzetli teşekkürler
...n
7 Ay Önce
bana ekstra içecek göndermişler yanlışlıkla olduysa hakkınızı helal edin değilse teşekkür ederim 🥰
...n
7 Ay Önce
tek kelimeyle muhteşem elinize sağlık
...n
8 Ay Önce
Taşfırının odun ateşiyle ısıtıldığı fırında en eski haliyle etli ekmeğin lezzetini bulabileceğiniz ender isletmelerinedn birisi ustaların işini ehli olduğu çok açık tesekurler
- Etli Ekmek260 TL
...n
2 Ay Önce
etkilekmeklerden özellikle biri çok yanıktı vr içeceğim gelmedi. kapanış saatine yakın sipariş verdim diye aceleye geldiğini düşünüyorum yoksa 3 puanda fazla açıkçası
...r
4 Ay Önce
Menünün içindeki kolam gelmedi ve aşırı tuzsuzdu
...n
8 Ay Önce
ellerinize sağlık çok güzeldi
- Etli Ekmek260 TL
...y
4 Ay Önce
acısı yoktu tatsız tuzsuz birşeydi, boş kıyma ekmek yiyor gibiydik
- Ayran (1 L.)100 TL
...ç
1 Ay Önce
Yemek iyiydi ancak Litrelik ayran istiyorum küçük 170 ml ayran gönderiyorlar lütfen biraz dikkat...
...A
3 Hafta Önce
Keşke lahmacunun içine biraz et koysaydınız.
- Ayran (18 cl.)50 TL
...z
3 Ay Önce
Sucuklu kasarli yag somunu yerine kasarli gonderildi
...r
5 Ay Önce
Cola yerine ayran gondermisler
...Ü
7 Ay Önce
Lahmacun sınıfta kaldı , içi ve hamuru çözmesi lazım lezzeti sıfır karın doyurmak için sadece , hayırlı işler
...t
2 Ay Önce
3 lü lahmacun menü söyledim ama içeceğim yanında yok? Yorumlarda çok sık eksik geldiği yazıyordu ama insan bir kontrol eder bu kadar yoruma karşı önlem alır. Ayrıca acısız istedim acılı gelmiş
...r
1 Ay Önce
ürün eti kokuyor hep yanik
...i
2 Ay Önce
bu restoran verilen her siparişte içecek göndermiyor, sürekli eksik ürün gönderiyor, sakın sipariş vermeyin
...l
8 Ay Önce
Servis çok kötüydü bütün siparişi üst üste tek bir tabağa yığmışlar ve adres için defalarca arandım adresi bir türlü bulamadıkları için yemek buz gibiydi tekrar ısıtmak zorunda kaldık tadı da ortaydı.
...r
3 Ay Önce
etliekmek menü istedim lahmacun gelmiş içecekler yok istediğim halde
...N
3 Ay Önce
menü yazdığı halde içecekler yoktu gelmedi madem göndermiceksiniz niye menü yazıyorsunuz ?
...r
3 Ay Önce
Ürünler kötü
...ç
3 Ay Önce
Menü yazmasına rağmen içeceği göndermiyorlar.
...ş
3 Ay Önce
Kola yazmışlar menüye ayran gönderiyorlar
...r
3 Ay Önce
Et yok etliekmekim içinde sipariş vermeyin paranıza yazık
...n
5 Ay Önce
menü söyledim kola ile salata felan ayranla sadece ürün gelmiş bidaha sipariş vermiyceğim Cok kötüydü
...r
6 Ay Önce
Etiniz kötü kokuyor. Kokusu gibi tadı da kötü. Beğenmedik.

