rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pilav
  • Express Teslimat

Meşhur Gazi Pilavcısı Nuri Usta

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
75.yıl mahallesi fevzi çakmah mahalesi no 68 a*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...l21.06.2026herzamanki gibi çok lezzetli
...n10.06.2026Çok lezzetli ve sıcak geldi teşekkür ederim ❤️❤️❤️
...r04.05.2026harika ve özenli notumu da dikkate almışlar teşekkürler
...l06.02.2026Sürekli sipariş verdiğim bir restoran pilavı gerçekten şahane kuryeler aşırı hızlı 👏
...a02.02.2026Güzeldi
...n02.02.2026Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar incelikleri için çok teşekkür ederim
...ç29.01.2026yemeklerinizi her zaman olduğu gibi sıcak ve lezzetli geldi teşekkürler
...r14.09.2025Tek kelimeyle mükemmelll
...i06.09.2025güzeldi
...l28.08.2025pilav porsiyonları biraz küçük ama güzel di yemekler
...t02.08.2025lezzetli ve güzel
...ı15.07.2025Bence hazırladıkları tabak gayet güzel doyurucu adamlar özeniyor.
...n13.07.2025Sıcak tı çok ta güzel di beğendim
...a24.03.2026Guzel ama buyuk porsiyon , disaridaki normal porsiyondan bi tik bile kucuk
...ç18.10.2025Pilavı çok lezzetli, salata porsiyonu arttırılabilir. Köfte ekmek ve dürüm yemiştim daha önce de beğenmedim
...r24.09.2025pilav güzeldi. çok hızlı geldi. bir puanı büyük boy pilavın normal porsiyon boyutunda olmasıydı. iyi ki büyük porsiyon söylemişim. normal ve büyük arası farkın belirtilmesi iyi olurdu.
...s09.06.2026Ayranımı göndermediler, ekmek bayattı salata sararmıştı. Eskiden çok sevdiğim bir işletmeydi.
...m30.12.2025Pilav güzel fakat sütlaçın tadı aşırı kötü taze değil
...k21.10.2025normalde 5 vericektim ama kanatın yanında nohutlu pilav gönderdiği için puan hayal kırıklığı yarattı kanat ve dürüm güzeldi nohut olmasaydı iyidi
...s13.08.2025Tadını çok beğenemedim
...a19.09.2025her şey çok lezzetliydi ama tavuk pilav büyük söylememe rağmen sanki küçük geldi çok azdı porsiyon. gramaj yazılabilir belki ürün yanına
...n26.11.2025pilav güzel tavuk biraz kokuyor tavuk sote inanılmaz kuru onun dışında hızlı geldi tşkrler
...e20.06.2026Yemek çok soğuk geldi ve paketleme hiç düzgün değildi ve umduğum gibi değildi
...k24.05.2026Tavuk kokuyordu asla yenebilecek değildi sadece kuru fasülye güzeldi . Pilavda garipti tavuktan büyük ihtimalle
...t13.05.2026Hayatımda gördüğüm en kötü kuru tavuklu cigerli pilav tavuğunu göndermemişler. Mercimek corbası sıcak su olarak geldi
...n01.03.2026Hayatımda yediğim en kötünün kötüsü çorba çok değişik kokuyordu yani bunu sizin algılamamanız ve bu şekilde insanlara sunmanız çok yanlış pilav fena değildi
...t16.02.2026çok kötüydü
...t17.01.2026tavuk kokuyordu hala midem kötü kendime gelemedim
...n20.11.2025yayla çorbasını suyla yapmışlar içinde pirinç yok sadece su pilav da kokuyordu çöpe atmak zorunda kaldım hiç hoş bi durum değil
...j05.10.2025Kafam kadar çiğer doğranmaz yada tavuk yiyemedim pilav desen lapa
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday00:0006:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:4523:59
Saturday00:0005:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: