- Köfte
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Bi Tost Bi Köfte
Bi Tost Bi Köfte Değerlendirmeler
...z
2 Ay Önce
Tostum hızlıca hazırlanıp, sipariş verdikten tam 12 dakika sonra elime ulaştı. Teşekkürler
- Full Karışık Bi Tost320 TL
...R
2 Ay Önce
Hızlı ve lezzetli temiz çalışıyor ustamız
- Ayvalık Tostu275 TL
...s
3 Ay Önce
uzun zamandir siparis veriyorum harika geliyo bazen icine seker de koyuyolar tatlilik olsun diye ayrica ayrani bile kagida sariyolar cok tatli bi isletme ellerinize saglik yedigim en iyi tost❤️
...ı
4 Ay Önce
Bi tost ne kadar güzel olabilirse o kadar güzel ❤️ her defasında bayılarak söylüyorum ellerinize sağlık gerçekten malzemeler çok kaliteli tostun yanında gönderdiğiniz turşular bile harika
- Ayvalık Tostu275 TL
...k
6 Ay Önce
Her zamanki gibi mükemmel
- Full Karışık Bi Tost320 TL
...t
7 Ay Önce
Full karışık tosta bayıldık ellerinize sağlık.
- Yengen Tost250 TL
- Not availableEkmek Arası Bi Köfte
- Full Karışık Bi Tost320 TL
...r
9 Ay Önce
Aliağa da yiyebileceğiniz en güzel tost burada. Ekmeğin tazeliği, malzemenin bolluğu, malzemenin kalitesi olsun efsane gerçekten. Gönül rahatlığıyla yiyebileceğiniz bir yer.
- Full Karışık Bi Tost320 TL
...u
9 Ay Önce
Her zamanki gibi efsane
- Ayvalık Tostu275 TL
- Not availableAyran (25 cl.)
- Su (50 cl.)20 TL
...u
9 Ay Önce
Tadı efsaneee sıcak da geldi
- Yengen Tost250 TL
- Not availableAyran (25 cl.)
....
9 Ay Önce
Ellerinize sağlık olsun. Sizden verdiğim siparişler beni hiçbir zaman üzmedi bu da o siparişlerden biriydi teşekkürler.
- Not availableAyran (25 cl.)
- Not availableEkmek Arası Bi Köfte
...u
10 Ay Önce
Mükemmel lezzet mükemmel sunum teşekkürler
- Ayvalık Tostu275 TL
- Not availableAyran (25 cl.)
- Full Karışık Bi Tost320 TL
...ş
11 Ay Önce
çok güzeldi cok begendim
...t
6 Ay Önce
Notları daha dikkatli okursanız seviniriz. Kolay gelsin...
- Ayvalık Tostu275 TL
...m
5 Ay Önce
nötr
- Ayvalık Tostu275 TL
...n
2 Hafta Önce
Kaşarlar erimemişti öyle duruyodu
...k
10 Ay Önce
yanında gönderdiğiniz turşular bozulmuştu, ve tostun içindeki domateste aynı şekilde bozuk tatlıydı, hep sipariş veriyordum ilk defa böyle bir şey oldu çok üzgünüm

