rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Manti
  • Express Delivery

Değirmen Önü Börek

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 2000+ reviews
Zümrütova Mah. Fener Cad. No:87 Muratpaşa Antalya*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...o5/18/2026Kaşar biraz daha fazla olabilir . Teşekkürler
...n5/13/2026Harika lezzet
...n5/13/2026Gayet güzel bir simit deneyimi oldu çıtır çıtır
...m3/27/2026ıspanaklı börek harika.gözlemelerde çok iyi.hızlı ve sıcak geldiği için kurye arkadaşa teşekkür ederim👍👍
...a12/13/2025Sıcacık mis gibi teşekkür ederiz
...y12/13/2025Elinize emeğinize sağlık sıcak ve lezzetli tavsiye ederim.Fiyat uygun yapmışsın çok iyi olmuş teşekkürler 🥰
...n12/10/2025Gözleme lezzetliydi
...e9/9/2025teslim aldığımda ürünler sıcak ve tazeydi.teşekkürler
...n9/4/2025Aradığım lezzet elinize sağlık
...n8/17/2025gerçekten tek kelıme kalıte ve saglıklı
...n8/16/2025mükemmel şimdi tekrar sıparıs verdık yarın mısafırler gelecek dahada sıparıs verecegız
...r7/19/2025Çok güzeldi ellerinize sağlık sıcak geldi ve mis gibi tereyağı kokuyordu
...m8/24/2025Çok kibarlar ürün ellerinde yoksa arayıp sorunu makul şekilde çözüyorlar. Genel olarak lezzetli. Ispanaklı böreği lezzetsiz ve kurı maalesef. Nasıl popüler olmuş anlamadım �
...u4/8/2026iç malzeme çok az
...u11/21/2025gozleme guzel ama icecek getirmediler
...a4/28/2026Sıkmanın ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok sıkmanın içine domates salatalık koyma rezaleti fikri kimin aklından cıktı bilmiyorum ama mersine adanaya gidip görebilirsiniz gerçeğini
...ş10/14/2025Yaprak sarma çok kötüydü,pirinçler çok sertti.Mantı çok haşlanmıştı.
...z10/1/2025Maalesef çok yağ çekmişti ve yanmıştı resmen
...k9/5/2025Su böreği ve Tam ekmek karışık tost siparişi verdim ne yazık ki lezzetini beğenmedim. İlk ve sondu :(
...r6/23/2026Hem siparişi yanlış göndermişler hemde içeceği teslimat süreleride 5 dakika ile 25 dakika arasında yazıyor 40 dakikayı buldu gelmesi siparişin altı üstü tost nasıl bu kadar yanlışı üst üste yapabildi.
...l6/19/2026Ayranı unutmuşsunuz hadi o önemli değil de bari ıspanaklı-peynirli gözlemeye biraz peynir koysaydınız..
...k6/6/2026yağ içinde yüzen ve yanmış böreği müşteriye gönderirken hiç mi vicdanınızı sorgulamadınız sizden sipariş alan bütün çevreme söylüyorum bir daha asla!
...t3/30/2026Arkadaşlar Sıkma’yı Soğuk dürüm olarak anlamışlar herhalde; sıkma ince küçük lavaş saçta ısırılarak üzerine biraz da tereyağı sürerek hazırlanır, bu kadar kalın kebap dürümüne sarmalanarak olmaz
...r3/22/2026Hayatımda bunlardan soğuk bir börek yemeğim. Sipariş geldiğinde sanki buzdolabından çıkmış gibi soğuktu. Lezzetli ve iddialı bir börek değil ayrıca. Tavsiye etmiyorum.
...n11/14/2025Aşırı tuzlu ve yapraklar çok kötüydü
...n9/2/2025antep usulu yaprak sarma söyledim bir kere buz gibi geldi. içi pişmemiş taş gibi. hayatımda yediğim en kötü sarma hatta yiyemediğim diyeyim yemedim yenilecek gb değil.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:3020:30
Saturday08:3015:30
Sunday08:3013:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: sultan.arslansezen@hs01.kep.tr

MERSIS number: