Merkez Pide Lahmacun Salonu, 15. Sk. No:63 Cami kebir karşısı...ç6/10/2026lezzetli ve sıcaktı teşekkür ederim
...ç6/9/2026yemek gayette doyurucu,lezzetli ve sıcak geldi ı teşekkür ederim
...N6/6/2026sıcak ve güler yüzlüydü 👍
...ı1/5/2026Bence on numara
...t9/7/2025Tam 1 saate geldi. Baya sıcaktı malzemesi de iyidi lezzetli. Fakat hamur çok kalındı. Salatanın içinde küp şeker kadar limon koymuşlar. 1 yıldız eksik verecektim ama vermedim. Umarım hız işini çözersi
...t3/31/2026Güzeldi teşekkür ederim kuryeye de ayrıca teşekkür ederim nazikliğinden ötürü
...k12/27/2025kurye çok nazikti sağ olun
...i10/28/2025Güzel
...ı3/29/2026Pidenin tadı ve boyutu iyiydi. Hızlı ve sıcak da geldi. Ama çok kalın yani pideden çok poğaça gibi kesinlikle inceltilmesi gerekiyor. Hamurun kalınlığı malzemeyi yetersiz bırakıyor
...ç5/31/2026gayet hızlı ve sıcak geldi teşekkür ederim gayette lezzetliydi
...ı5/25/2026Tek sıkıntı 1.5 porsiyon istemiştim 1 porsiyon yollamışlar insanlık hali olabilir ama kurye çok iyi kalpliydi ondan dolayı 5 yıldızı hakeder
...n5/10/2026Kurye arkadaşa teşekkürler
...ç4/9/2026sipariş çok hızlı bir şekilde elime ulaştı ve gayette sıcaktı diğer restoranlara nazaran fevkalade bir tadı vardı Erzincan'da tavsiye edeceğim bir lezzet harika iş çıkarılmıştır :)
...k4/8/20261.5 porsiyon istedim 1 porsiyon gönderdiler çok küçüktü ve ayrıca tadı çok kötüydü Erzincanda yediğim en kötü pide yorumum gözüksün diye 5 yıldız verdim .
...t4/4/2026kuriye cok guleryuzluydu 😊
...ş4/3/2026kurye adamdır gerisi yalandır
...c3/31/2026Süper
...t3/29/2026hızlı geldi sıcaktı fakat hamuru aşırı kalındı ve çok tuzluydu. Tuz belki bize göre öyle geldi. ama hamur aşırı kalın biraz daha ince olursa herşey güzel olur. düzelteceklerine inanarak 5 puan
...n1/3/2026kendisi çok tatlı bir beyefendiydi kendisi çok sevdim çok csna yakın birisi o yüzden puanım 5 yılfız cnm❤️🩷💜🎀🫰🏻
...z12/30/2025Bugün şehir dış ından bir yakınım için yemek siparişi verdim siparişimi götüren kurye arkadaş son derece nezaket sahibi ve kibar bir arkadaşdı teşekkürler 👏👏👏
...ş12/29/2025çok iyiydi fakat 1.5 yerine bir porsiyon göndermişsiniz bı dahaki sefere dikkat edin lütfen
...k12/26/2025Ellerine sağlık
...n11/19/2025Sıcak geldi ve lezzetliydi.
...Z9/16/2025Kuryenin samimiyeti yeterliydi :) .
...r9/21/2025Hızlı geldi. Sıcak, tadında sıkıntı yok özellikle pideyi yemesi keyifli. Çok yağa bulanmamış. Teşekkür ederim
...n4/15/20261 saat 10 dakikda geldi.Hamur inceydi diğer yorumların aksine ancak sıcak olmasına rağmen kuruydu.Kuryenizin harika insan olması maalesef sipariş süresinin üstünü kapatmıyor yetismiyorsa eleman alin
...i2/14/2026malzemesi az sadece pide ekmeği salatasıda sadece soğan vardı
...ç6/8/2026pide söyledim tadını hiç alamadım çok yavandı kuşbaşı kaşarlı söyledim üstündeki kaşarın tadı bile yoktu ayrıca kuşbaşı da üstüne koklatılmıstı ya da kurye gelirken yemiş helal olsun
...ç5/19/2026pideler tatsız tuzsuzdu
...z12/31/2025pideyle alakası yok çok kalın hamur sanki domates ekmek yedim
Monday14:0021:00
Saturday12:3023:59
Sunday12:0018:15
Legal Name
ABDULSAMET ALANUR
Merkez Pide & Lahmacun