rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Mantı
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Hatça Ana Mantı

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Alacaatlı Mahallesi , Kanuni Sultan Süleyman Bulvarı 141/BA Çankaya/ ANKARA
...u21.06.2026Inanilmaz bir manti her seyi dusunmusler sanirim yedigim en iyisi ev yapimi oldugu belli
...k14.06.2026Sifa manti cok ayri lezzetli elinize saglik
...l30.05.2026Keklik pınarındaki kalite devam
...r23.05.2026ev yapımı tadında gerçekten lezzetli..
...u23.05.2026Cok basariliydi tesekkurler
...l26.04.2026Her zamanki gibi enfesti.
...i16.04.2026mantı gönderiyorsunuz kaşık çatal yok ıçibörek var ama slak mendil yok. servis eksik. ama gerçekten lezzetliler brovooo
...l10.02.2026Muhtesem manti muhtesem icli kofte. Her urununuz birbirinden kaliteli ve guzel elinize sagliiikk
...u05.02.2026Hız: Yemek sepeti getirdiği için önemli değil. Lezzet: Biraz yağlı ama akıyor. Porsiyon: Çökertmeyle doymuştum ama sarma o kadar güzeldi ki onu da yedim.
...n04.02.2026Çorba güzeldi , mantı doyurucu ve güzeldi . Sarma öyle çok şahane değil ama piyasadaki çoğu sarmadan iyiydi
...u30.01.2026Daha iyisi yok. Yediğim en iyi mantı elinize sağlık
...m29.01.2026Porsiyonları büyük ve doyurucu. Mantının kıyması bol. Çok lezzetli
...l28.01.2026Hersey cok lezzetliydi elinize sagliik
...k23.01.2026İşine saygı duyana bende saygı duyarım
...k18.01.2026Lezzetli hızlı geldi porsiyonlar az sürekli 1.5 söylüyorum komisyon mu fazla bu kadar mantıda bilmiyorum
...a14.01.2026Çok lezzetli teşekkür ederim annemin mantısına en yakını gerçekten.hızlı düzenli ve sıcak geldi emeğinize sağlık. Sadece yerinizde yediğimde porsiyonu sanki daha büyüktü ya da bana öyle geldi.
...i10.01.2026Cok nazikler notlariniz icin ben tesekkur ederim ayrica cok lezzetliydi
...u10.01.2026Hızlı sıcak ve çok lezzetliydi.
...k04.01.2026Sıcak hızlı geldi. Çiğ börek mantıdan daha iyi mantıda güzel . Porsiyonlar biraz küçük yoğurtlarda çok sıvı
...i03.01.2026hersey çok güzeldi, ellerinize sağlık.
...ğ03.01.2026manti ve ci börek bayagi iyi. etli sarma daha iyi olabilir.
...l02.01.2026Siparis ettigimiz her sey cok lezzetliydi ve sicacik geldi. Elinize saglik.
...u27.12.2025Severek haftada iki uc kesin soyluyoruz. Bu lezzetlere ulastigimiz icin tesekkurler. Elinize saglik. Basarinizin devamini dilerim.
...l22.12.2025Enfeees otesi bir manti ellerinize saglik
...r21.12.2025Mantısı ayrı çi böreği ayrı güzel çok sevdik elinize sağlık
...y17.12.2025Best ci borek in Ankara😻 very delicious
...u15.12.2025Müdavimi olduk haftada 3-4 kere söylüyoruz. Elinize sağlık
...i14.12.2025Restoranınızda yediğim İçli Köftenin hayaliyle uygulamayı açtım, lütfen pakete içli köfteyi ekleyin. Her şey sıcak ve lezzetliydi elinize sağlık
...k11.12.2025Mantı lezzetli sunum güzel hızlı geldi ama şu zımba işinden vazgeçin gıda ile zımba olur mu 4 tane atmışsınız kapağına fırladı yemeği tedirginlikle yedim birine birşey olur
...i08.12.2025Kuryenin kusuru sebebiyle yasadigimiz magduriyeti isletme olarak iyi bir sekilde duzelttiler. Yemekler cok lezzetli. Ilgi, alaka ve musteri memnuniyeti ust seviyede. Kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0950116214300001